![]() |
|
|
|||||||
| Hemsidekritik Låt webForums medlemmar tycka till om din hemsida. |
![]() |
|
|
Trådverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#1 |
|
Medlem
Registrerad: 2003-04-29
Lösningar: 2 |
listdj - spotify plugin
Hej, jag har gjort ett plugin till spotify. Ja vad säger man, ta en titt på det! Kanska någon som har lust att hjälpa mig med bättre text för att beskriva vad det egentligen är?
Hoppas ni gillar idén.. Går att göra så mycket mer, tänkte mig en karaokefunktion i nästa version, den finns nästan klar men saknar lite tid bara.. ![]() Ni hittar sidan här http://www.listdj.se Senast redigerad av turbofreddan, 2009-03-12 klockan 19:26 |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Registrerad: 2003-07-01
Lösningar: 77 |
Okej?
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem
oj, glömde visst länken
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-07-30
Lösningar: 114 |
Kolla över den en gång till!
Verkar vara vajsing med hover över knapparna för nedstängning Annars gillar jag iden. Tänk om man kunde få orden highlightade! Som i Karaoake eller vad det heter.
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem
just den grejen har jag faktiskt gjort så, kanske är lite konstigt ändå...
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem
Registrerad: 2006-10-05
Lösningar: 7 |
Ungefär samma plugin som finns till Winamp right? Jag gillar det. Några problem jag upplevde dock.
1. Min Windows Taskbar är två "rader" och när jag maximerar Spotify+ListDJ så försvinner det under min Taskbar. 2. Ibland när jag bytar mellan låtar så ändras font storleken till minsta och jag får dra i TrackBaren för att ställa det rätt igen. 3. Kör dubbla skärmar. Och din fina knapp för att "sätta ihop" Spotify och ListDJ fungerar inte på min sekundära skärm där jag brukar ha Spotify vanligtvis. Sen hade det varit nice om den inte syntes i Taskbaren (eller som val iaf) utan kanske bara i Notification Area eller något. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem
Tack bra grejer!
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem
inga fler åsikter?
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Medlem
Har lagt upp uppdaterad version både för windows och osx. Någon som har lust att testa och ge mig feedback?
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|