LaspMedlem sedan juli 200012 978 inläggPPeddaMedlem sedan juni 20006 031 inlägg Grattis.
Börjar kanske bli dax att byta till Binero. Funderar starkt på det faktiskt även om jag är nöjd för tillfället med det jag har nu.
NnakozMedlem sedan dec. 1999653 inlägg Ja, verkligen grattis. Men sjukt välförtjänat.
Jag hoppade på Aleborg Sollution jäkligt tidigt just på grund av lite relation till Anders på asp-forumet.
Har sålt in lösningen på ganska många av egna kunder som behövt webbhotell vilket man ta mig sjutton aldrig behövt ångra då de blivit bättre för varje dag som gått!
Klar tumme upp till Anders med personal.
SpookMedlem sedan dec. 20041 043 inläggHar kört med Anders när han drev det i egen regi och numera när han med kollegor toppar alla tester och har aldrig varit missnöjd.
Det är världsklass när Anders supportar idiotfrågor från mig 2 på natten när han är bortrest på semester med familjen. Och detta bara för att han tycker att det är kul...
Grattis grabbar, jag tror att Ni är något på spåren här..
bassebhuMedlem sedan nov. 20016 480 inläggHurrey, håller med!
Grattis Anders & CO!
liljaMedlem sedan juli 20041 183 inläggJa grattis! Känns bra att webbhotellet jag rekommenderar till mina vänner fortsätter att ligga i framkant. :)