![]() |
|
|
|||||||
| Kontorsprogram Diskussioner om alla olika kontorsprogram, såsom webbläsare eller ordbehandlingsprogram. Office, word, excel, internet explorer, firefox, chrome. |
![]() |
|
|
Trådverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#1 |
|
Medlem
Registrerad: 2008-08-11
Lösningar: 0 |
Nu börjar den här stavningskontrollen som jag installerade för ett par veckor sedan gå mig på nerverna.
Det går ju inte att skriva på engelska utan att det kommer upp ett rött streck under. Jag installerade den på firefox's hemsida som plug-in men lyckas inte hitta stället där man avinstallerar det alternativt tar bort det. Någon vänlig själ som kan hjälpa mig med detta? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Registrerad: 2005-01-14
Lösningar: 101 |
Tools -> Options -> Advanced
Klicka bort bocken ur "Check my spelling as I type" Det är den jag använder iaf. Annars ligger ju tillägg under Tools -> Add-ons
|
|
|
#3 |
|
Medlem
Registrerad: 2008-08-11
Lösningar: 0 |
Tack så oerhört mycket!
Nu har jag lyckats avinstallera denna plugin och jag känner redan hur mycket skönare det är utan rättstavningsprogrammet som inte kan kompromissa med ett engelskt rättstavningsplugin
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Medlem
Registrerad: 2000-06-02
Lösningar: 759 |
Citat:
Slå på rättstavningen igen och byt aktuellt språk genom att högerklicka på fältet du skriver i och sen välja rätt språk under "languages".https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/browse/type:3
Vissa dagar är man asfalten, andra dagar är man ångvälten. Vissa dagar är man myggan, andra dagar är man vindrutan. XML är som våld; löser det inte ens problem betyder det att man använder för lite. |
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|