Dryden Medlem sedan aug. 2002 18 625 inlägg Frågan 9 sep. 2007 07:29 #1 Har du en seriös tråd som ska startas upp så tänk till en extra gång innan den landar i caféet. Där riskerar den nämligen att tramsas sönder. Ett hett tips kan vara att läsa den i caféet klistrade tråden information om caféet! , där det står att läsa bland annat följande:
- I caféet finns det risk för trams.
- För seriösa diskussioner som inte passar i något annat forum hänvisar vi till Övriga frågor.
Tack på förhand!
Zaiman Medlem sedan dec. 2001 4 239 inlägg Bra info! Kul att det dyker upp sånt på förstasidan med jämna mellanrum.
Bra jobbat Dryden!
Vad är tillåtet att skriva och vad inte? Får man göra en länk ibland till något relevant? Eller endast diskutera neutrala saker?
// Chrippa
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg
www.ButikSok.se skrev:
Vad är tillåtet att skriva och vad inte? Får man göra en länk ibland till något relevant? Eller endast diskutera neutrala saker?
// Chrippa
Har du inte läst vad du får och inte får posta när du godkände reglerna?
Några exempel på vad som inte får postas hittar du här
Dryden Medlem sedan aug. 2002 18 625 inlägg Det är absolut tillåtet att skriva om relevanta saker, men inte att spama för då åker du dit på §2.
Dryden Medlem sedan aug. 2002 18 625 inlägg S silfver Medlem sedan apr. 2003 12 679 inlägg Jag förstår inte. Kan det bli tydligare än så här:
Trams och flams. Förvänta dig inte några seriösa svar.
Ändå flyttar jag dagligen trådar från cafét.
Seriösa trådar ska inte ligga där!
Pace Medlem sedan juni 2001 9 024 inlägg Hej!
Jag försöker skapa en Photoshop-fil, men den vill inte spara. Vad gör jag för fel?
A Auric Medlem sedan okt. 2007 1 082 inlägg är du säker på att du kom till rätt tråd?