Alla djurgårdare är inte lika dumma i huvudet. Vissa av oss har intelligens, ödmjukhet, taktkänsla (och ibland även förmåga att inte uttrycka oss som grottmänniskor).
Till alla som läser:
Det finns dom som inte är djurgårdare men ändå hatar AIK :)
Skämt åsido, av någon anledning kan jag dock inte låta bli att känna skadeglädje här. Främst mot de arroganta skinheads i AIK-klacken som har ett sinne lågt under medlet på en mellanstadieklass trots att de är i 40-årsåldern.
Annars, bra inlägg snabeln :)
Om man ska vara lite seriös så tror jag ändå att det här är bra för innebandyn. Kul att otippade lag går så bra. Helsingborg ger ju Warberg en ordentlig match också.
Nu kan vi med glädje se framemot alla glada trådar som kommer att skapas när Djurgården åker ut... då ska t.o.m. jag som inte ens är intresserad av fotboll skapa en.
Jag är tveksam till om Täby kan skrälla igen men sen pratar vi ju innebandy också :) Allt kan hända.
Är det fortfarande den där dryga speakern på Täbys hemmamatcher, mibbe? ;)
Dryga? Tänker du på han som var på tv-matchen mot Storvreta? Det misstaget lär ALDRIG göras igen. Var INGEN som gillade honom. Dave Nörd eller vad han nu hette ...
Japp, det är honom jag tänker på. Skönt att även Täby insåg att det inte var någon hit. Det är den enda matchen i Tibblehallen jag sett så jag trodde alltid han huserade där.
Coolt, är vi 3 pers här på wF som gillar innebandy? Det var mer än vad jag visste! Och dessutom tycks vi hålla på tre olika lag också! :e
4 t.o.m... Precis som alla andra från Mölnlycke tror jag starkt på Pixbo även i år. Skulle gissa att Warberg kniper den andra finalplatsen men där tar det nog stopp för WIC ;)
Underbart skrivet @nders. Det är uttalanden som Esens som gör att jag tycker det är jobbigt att vara på ishockey- eller fotbollsmatcher!
Om vi nu ska skilja på fotboll, ishockey och innebandy kan jag kontra med att det är sådana som AIK ständigt mönstrar på läktarna som gör att jag tycker att det är jobbigt att vara på innebandymatcher...
Jag hoppas att Täby vinner imorrn så det blir en fjärde semifinal nästa torsdag :) Förlänga festen, sen tror jag att Pixbo tar hem både semifinalserien och även finalen, som jag för övrigt tror blir mot Warberg :)