webForumDet fria alternativet

Framsidan: Dina senaste trådar

Om webForum

4 svar · 568 visningar · startad av dAEk

Medlem sedan feb. 20041 816 inlägg
Frågan#1

Vore det inte trevligare att kunna lista ens bevakade trådar istället för de senaste man skrivit i? Titt som tätt listas t.ex. "Vad lyssnar du på just nu" även fast jag inte egentligen inte har något intresse av tråden i fråga och trots att jag stängt av bevakningen.

Medlem sedan mars 2005232 inlägg

Tycker det låter som en bra idé! :e

Tystnaden talar sitt tydliga språk även en dag som denna. Vi är visst ensamma om att tycka som vi gör Hamatzu... jag förstår iofs inte vad eller hur det skulle vara bättre med funktionaliteten som den är idag - fler användare blir ju nöjda om man har möjlighet att bestämma själv. Fler? Ja, som i 2 till. Minst. :moose

Medlem sedan feb. 200115 571 inlägg

Använd länken till dina bevakade trådar/forum som startsida istället så slipper du klicka på länken som finns på förstasidan nere till vänster.

Men gör jag så missar jag det mest aktuella, nämligen nyheterna och de senaste 20 trådarna. Det jag är ute efter är att alla nyheter och uppdateringar listas på samma sida, så att man slipper klicka sig runt. Jag ser ingen mening med att visa uppdaterade trådar när jag explicit valt att inte bli uppdaterad när dessa uppdateras.

Det är en liten grej egentligen men jag tycker att det vore ett bättre sätt att använda det relativt begränsade utrymmet på. Och det var mina 2 ören...

259 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
123 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
133 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
118 ms — ändringar (db)