Registrerade min domän där och valde deras active domain tjänst.
Men det verkar inte vara mycket som stämmer hos dom.
Deras "guider" till hur man kan ställa in olika saker stämmer inte,
och när jag skall välja vart min domän skall peka så går det inte att uppdatera just nu.
Så jag slängde iväg ett meddelande till deras support i tisdags kväll (torsdag kväll nu),
har inte hört ett knyst från dom än. Riktigt uselt måste jag säga.
Så finns det någon annan som har använt A24, och vad tycker ni?
Nu ska jag ta tag i kragen och hitta ett webhotell, men inte blir det Active24.
Tips mottages gärna, runt 500-700kr om året är lagom.
Krav är att det stödjer flera domäner på samma konto.
Edit: Nu lördag och fortfarande inte ett ljud från Active24. Riktigt less på dom nu.
Har också använt active 24 till några webbsidor och min erfarenhet är att det verkar vara dålig ordning på saker och ting. Tror de rättade till lite nu i våras men är inte helt övertygad ännu.
Det webbhotell vi på citygbg och webbgbg tycker fungerat bäst än så länge är ett hotell som bygger på Linux. Vi skriver lite grand om erfarenheter på webbgbg.se se http://www.webbgbg.se/hotell/viewtopic.php?t=13.
Jag måste säga att webbgbg.se är en av de mest röriga sidorna jag varit inne på.
En del länkar är t.ex döda (leder inte till relaterat material).
Hur kommer det sig att det är dyrare att välja Pro paketet hos JBN själva än vad det är hos er?
Hittar ingen info om ert bolag på sidan.
Närmar sig 1 vecka och inte ett ljud från Active24. Skulle iofs. kunna skicka ett nytt,
men nu börjar det bli en principsak. Service verkar inte finnas där.
Borde förstått bättre när jag inte fick svar från dom på 2 mail jag skickade innan
jag blev kund.
265 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.e96017d9