webForumDet fria alternativet

Bra länkar B-körkort (Teori)

Bilar & fordon

7 svar · 22 448 visningar · startad av Vatos Locos

Medlem sedan mars 20051 070 inlägg
Frågan#1

Är i slutklämmen med mitt körkort och undrar om det är någon som vet vart jag kan hitta dels bra länkar men även böcker gällande teoribiten.

Har tillgång till Trakfikskolans böcker, Bonniers Trafikskola (CD), lite prov som min syrra gjorde för ett halvår sedan samt att jag precis har ordnat ett konto på korkort.com.
Har gett mig ... på att ta körkortet innan snön kommer och skulle därför vara tacksam för tips och råd.

Kör som privatist, då jag tidigare har haft körkort och tror mig därför ha en bra grund i övrigt att stå på, i värsta fall så får det bli en intensivutb.

Medlem sedan feb. 200115 571 inlägg
Medlem sedan juli 20021 363 inlägg

Kör bonniers! Öppnade inte en bok satt bara med bonniers några kvällar innan provet.. gick galant!

#L# skrev:

Kör bonniers! Öppnade inte en bok satt bara med bonniers några kvällar innan provet.. gick galant!

Gjorde samma sak och missade gränsen med 2 poäng, så det är därför som jag vill kolla på annat och bara ha Bonniers som ett komplement, då jag tyckte att det var stor skillnad mellan dessa.

Medlem sedan juni 2001845 inlägg

Jag läste boken 1 gång, och pluggade sedan prov från någon Str-cd tror jag. Kröp över lägsta gränsen med 2 pinnar..
Idag är för övrigt halkbanan avklarad... snart uppkörning...

Medlem sedan jan. 20071 inlägg

Körkortsteori

Glöm inte Körkortonline.se och då i synnerhet teorisammanfattningen!

Martin_j87 skrev:

Glöm inte Körkortonline.se och då i synnerhet teorisammanfattningen!

Tackar för tipset då jag fortfarande håller och tragglar med detta, har blivit lite uppskjutet pga att jag i december slet av en muskel i benet, vilket har gjort att teorin ramlade ner i prioteringen.

351 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
123 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
223 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
124 ms — ändringar (db)