![]() |
|
|
|||||||
| Hemelektronik, mobiltelefoner och prylar Ett forum för övriga diskussioner om hårdvara, såsom mobiltelefoner, tv-apparater, htpc och annan hemelektronik. |
![]() |
|
|
Trådverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#1 |
|
Medlem
Registrerad: 2004-03-05
Lösningar: 11 |
Fria kanaler
Halloj!
Har nyss lyckats med bedriften att installera en digital-tv-box här hemma. Har inget abonnemang utan allt gratis. Vilka kanaler ska man få in då? Har hittills lyckats få in svt 1, svt 2, tv 4, 6:an (viasat), svt24, svt extra och "barnkanalen/kunskapskanalen". Några som fattas?
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-02-11
Lösningar: 677 |
The Voice? Sen har AXESS TV och Aftonbladet TV "begränsad täckning" (60 %).
Johan Norberg, webbutvecklare. Jag jobbar på en liten webbyrå i Stockholm. Vi är asbra på WordPress och Drupal och så har vi gott kaffe. Jag gör också en podcast, Avklarat. Lyssna på den. Den är rolig, ibland. |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Medlem
Citat:
Fast dom sänder inte förrän imorn bitti. Är inte tv3 en "fri kanal" med? Har för mig att jag hört nånting om det nån gång...
|
|
|
|
|
Markerad som löst av karlj87 #5 | |
|
Medlem
Registrerad: 2005-05-13
Lösningar: 34 |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem
Registrerad: 2005-05-13
Lösningar: 34 |
Lite historia bakom TV3 när den var fri...
När TV3 började sända fritt i marknätet så började Canal Digital med sin comboboxar. Då kunde man teckna ett Canal Digitalpaket (basutbud) via parabol och få SVT1, SVT2, TV3, TV4, Kanal 5. Comboboxen klarar ju både parabol och marksänt. TV3 drog snabbt åt sig öronen och slutade sända fritt...
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Medlem
Citat: