Har precis köpt en Sony Ericsson K800i. VILKEN TELEFON!
Jag kan starkt rekommendera denna till ALLA!
En 3.2 megapixels kamera gör ju inte saken sämre!
Sen kan man blogga rakt ifrån telefonen som jag har gjort här https://www.maggelito.blogspot.com
Funderar du på ny telefon just nu så köp en K800, du kommer inte att bli besviken!
Alla bilderna i bloggen är tagna med telefonen.
Bloggen minskar bilderna så de är inte i full upplösning.
Access control configuration prevents your request from being allowed at this time. Please contact your service provider if you feel this is incorrect.
Jag såg en (4 real) i veckan. Jag skulle inte ens betala för den. Så snygg på bilderna, men inte alls lika snygg i verkligheten IMO. Nåpp, E61. Det är grejjer ;)
Haha, sist jag köpte en mobil för att den var snygg va väl när Ericssons 768;a nyss kom ut, välfungerande utan glitches... det finns fasiken inte, har haft 4-5 mobiler senaste två månaderna.
Ska bli ypperligt skoj att få K800 (som antagligen den också stannar i nån vecka)
...men... blir det inte problem med 3G om man åker utomlands?! Man borde kunna köra vanlig GSM också, ("2G"), när det behövs...
SE K800i kan använda GSM 900, GSM 1800, GSM 1900 och UMTS. Se alltså bara till att landet du åker till använder något av dessa.
900- och 1800-bandet används i Sverige, och 900-bandet används i störst utsträckning ute i Europa. GSM 1900 är det som används mest i USA.
Är riktigt sugen på en K800i, speciellt nu som min nuvarande nalle börjar bli lite trött i batterierna. Fotar mycket spontana grejor när jag är ute med vänner och sånt så det vore ju toppen att kunna använda mobilen till det istället för att släpa mid sig en kamera också överallt.
Att dömma av de bilder man sett hittills i bl.a. bloggen verkar ju kameran rätt schysst, men hur blir det i mörker/skymning. Funkar blixten?
Är riktigt sugen på en K800i, speciellt nu som min nuvarande nalle börjar bli lite trött i batterierna. Fotar mycket spontana grejor när jag är ute med vänner och sånt så det vore ju toppen att kunna använda mobilen till det istället för att släpa mid sig en kamera också överallt.
Att dömma av de bilder man sett hittills i bl.a. bloggen verkar ju kameran rätt schysst, men hur blir det i mörker/skymning. Funkar blixten?
Blixten fungerar fint upp till 2 meter, men inte längre.