![]() |
|
|
|||||||
| Hemelektronik, mobiltelefoner och prylar Ett forum för övriga diskussioner om hårdvara, såsom mobiltelefoner, tv-apparater, htpc och annan hemelektronik. |
![]() |
|
|
Trådverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#1 |
|
Medlem
Registrerad: 2003-01-02
Lösningar: 31 |
comhem missar HDTV till fotbolls-vm
Jupp, nu är det klart, comhem hinner inte fixa hd-boxar till fotbolls-vm, utan de kommer istället till hösten. - http://www.comhem.se/publik/www/port...ews_060523.htm
Nu är då frågan, ska man skaffa digital-tv och fixa den pvr-boxen de har redan nu, eller ska man vänta till hösten? Vill helst stanna kvar med comhem eftersom jag tänkte ta deras kombo-erbjudande och köra både bredband, tele och tv hos dem. Kommentarer, synpunkter?
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-08-18
Lösningar: 40 |
Frågan är ju vart du bor också
dom kommer inte sända VM i HD i hela sverige bara vissa orter vilket gör det mer onödigt
" The problem with America is stupidity. I'm not saying there should be a capital punishment for stupidity, but why don't we just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself?" |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem
Registrerad: 2003-01-02
Lösningar: 31 |
Just VM är jag inte så intresserad över, mest är det att ha det så snart som möjligt så sätt.
Desutom kom jag och tänka på en annan sak. HD-boxen ska kopplas in i HDMI-uttag. Min tv har bara ett HDMI-uttag och den kommer vara reserverad för PS3 när den kommer i november. Finns det nån sorts HDMI-splitter för HDMIs?
|
|
|
#4 |
|
Medlem
lär finnas ... är ju igentligen vanlig DVI fast med ljud
" The problem with America is stupidity. I'm not saying there should be a capital punishment for stupidity, but why don't we just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself?" |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem
Registrerad: 2001-05-21
Lösningar: 151 |
Det mesta en googling ger angående eventuella hdmi-splitters, är att de verkar vara tänkta för precis motsatsen, dvs, de är avsedda för att koppla en källa till flera skärmar. Det är ju inte precis vad man är ute efter om skärmen har för få hdmi-ingångar.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem
funkar de o seriekoppla tro?
|
|
|
![]() |
| Trådverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|