För ett bra tag sen i Café visades ett aliminium baseballträ för typ 400 - 500 spänn, någon som vet var det kan köpas, bara måste ha ett :)
:P
8 svar · 1 118 visningar · startad av richardjoha
För ett bra tag sen i Café visades ett aliminium baseballträ för typ 400 - 500 spänn, någon som vet var det kan köpas, bara måste ha ett :)
Jag vet inte hur just den såg ut, men jackdaws har några att välja på.
https://www.jackdaws.se
Vilket nummer var det? Jag jobbar med Hachette (de som ger ut Café) så jag kanske kan kolle det om du vill?
Poffe skrev:
Vilket nummer var det? Jag jobbar med Hachette (de som ger ut Café) så jag kanske kan kolle det om du vill?
o fan, nej alltså vet inte men kommer ihåg att det var massa med coola onödiga prylar man kunde köpa :) sånt gillar vi..
richardjoha skrev:
Vem är det som skall få stryk? :moose
Okej, kommer du ihåg vilken månad/kvartal/år eller nått? Lite lättare att hitta då ;)
Jag har för mig att jag såg det också för kanske ett halvår sen eller nått sånt, ska se om jag hittar några gamla tidingar här hemma.
F.ö. är Marie Serneholt j*vligt snygg på omslaget till marsnummret ;)
Poffe skrev:
Okej, kommer du ihåg vilken månad/kvartal/år eller nått? Lite lättare att hitta då ;)
Jag har för mig att jag såg det också för kanske ett halvår sen eller nått sånt, ska se om jag hittar några gamla tidingar här hemma.
F.ö. är Marie Serneholt j*vligt snygg på omslaget till marsnummret ;)
jepp marie är heeeeeeeeet... as hell :)
och det är ett tidningsbud som ligger jävligt pyrt till §e
richardjoha skrev:
jepp marie är heeeeeeeeet... as hell :)
och det är ett tidningsbud som ligger jävligt pyrt till §e
Hehe, har du inte fått den ännu eller? Själv så valsar jag bara in på redaktionen och tar mig ett ex :P
kanske inte samma modell men fins ju massor på typ Sportex, Stadium osv ...