![]() |
|
|
|||||||
| Jobb & Tjänster (mot betalning) Förmedling av betaljobb/-tjänster. |
![]() |
|
|
Trådverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#1 |
|
Medlem
Registrerad: 2005-04-04
Lösningar: 0 |
Söker någon som kan hjälpa mig att ta fram ett tema till wordpress.
Siten som det gäller är Hembiobrevet.se . Jag har kollat runt en del och gillar följande: http://www.fnky.com/ Jag har hittat ett tema som jag gillar men en del ändringar behöver göras. Skärmdump hittas här . Temat i sig själv finnas att ladda ner här. Jag vill ha rundade hörn på menyerna till höger. En del förändringar i färgprofilen och headern måste anpassas till Hembiobrevets logga. Så det är en del bilder som måste tas fram, lite ändringar av position, andra färger och så vidare. Det borde inte vara alltförmycket arbete för en som har någorlunda koll på Wordpress + CSS. Mer information kan fås via mail, se kontaktinfo på Hembiobrevet.se eller skicka mig ett PM om du känner att du klarar av uppgiften och är intresserad. Skicka gärna med länkar/bilder på sånt du/ni tidigare gjort. Det kommer att finnas vissa milstolpar som behöver uppfyllas. F-skatt är nästan ett måste... Då Hembiobrevet fortfarande är en hobbysite så finns det inte alltför mycket pengar i potten men någon tusenlapp är jag beredd att betala om jag får det jag önskar. Borde inte ta alltför lång tid för någon som är lite duktig på design och behärskar CSS...Givetvis är XHTML-validering ett krav men borde inte vara något problem då Wordpress sig själv är designat för XHTML. Mvh Daniel Senast redigerad av dp79, 2005-10-29 klockan 08:30 |
|
|
|
![]() |
| Trådverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|