webForumDet fria alternativet

Napoleon Dynamite-outfit

Småprat

17 svar · 709 visningar · startad av silfver

Medlem sedan apr. 200312 679 inlägg
Frågan#1

Okay, i helgen är det filmtema på festen som gäller. Jag ska vara Napoleon Dynamite, liksom, finns det någon grymmare? :P

Jag letar efter en sån där vargtröja: http://media.outnow.ch/Movies/Images/2004/NapoleonDynamite/movie.1/08.jpg

Nån som vet vart man hittar såna? Alternativt vill skicka en till mig? :D Funderar på att skaffa en sån där cool miniräknarklocka också. :h

Tips på vart man kan införskaffa sånt här kraffs? Myrorna? Vågar man gå dit?

Medlem sedan maj 20007 492 inlägg

Hot Topic har en massa som du kan bestalla ifran, men jag tror inte det hinner komma fram innna helgen.

Medlem sedan juni 20006 031 inlägg

hmm, länken funkar inte.
har du en ny till sidan?

Medlem sedan juni 200032 967 inlägg

hmm, länken funkar inte.

Kopiera länkadressen och pejsta in i adressraden i en ny webbläsare så ska det fungera.

mvh

Okkido skrev:

Hot Topic har en massa som du kan bestalla ifran, men jag tror inte det hinner komma fram innna helgen.

Det är ju kruxet. Måste hinna innan helgen.

Medlem sedan sep. 20004 079 inlägg

Kanske jag kan fråga här då också, funderar på att klä ut mig till 60-tals "greaser" till halloween, sådär som dom såg ut i grease vet ni, elvis hår och brylkräm, men hur fasiken får dom håret sådär konstigt?

Maskeraden blev inställd till helgen. Vilken tur! Nu har jag kommit på vad jag ska ha på mig till Hallooween:
http://www.celluloid-dreams.de/content/images/kritiken-filmbilder/donnie-darko/donnie-darko-3.jpg

Donnie Darko. Han är faktiskt snäppet coolare. ;) Nån som vet vart man kan köpa sån där skelettoutfit? Helst större än barnstorlekar då... :P

Medlem sedan juli 200412 913 inlägg

silfver skrev:

Nån som vet vart man kan köpa sån där skelettoutfit? Helst större än barnstorlekar då... :P

Vad ballt!! Då får du fixa några häftiga foton på dig i mörker med UV-lampa! ...du menar sån som dom har i första Karate Kid-filmen typ :) Det kan man väl hitta på typ... Butterix

Jag behöver ingen UV-lampa, Danny. ;) Haha. Skelettdräkt! Nu! Vad köper man sånt? Vet inte om jag vågar beställa nåt från nätet. Svårt att få till det med storlekar och sånt då...

Medlem sedan juli 200412 913 inlägg

silfver skrev:

Jag behöver ingen UV-lampa, Danny. ;)

Nä, men med sådan lyser det ju häftigt om det vita ju...

Medlem sedan juli 20033 147 inlägg

Jag tror jag vet ett ställe här i Kalmar där de säljer sånna.
Ska in till stan imorgon så jag kan la kika förbi affären och kolla om de har några inne. :)

Melea skrev:

Jag tror jag vet ett ställe här i Kalmar där de säljer sånna.
Ska in till stan imorgon så jag kan la kika förbi affären och kolla om de har några inne. :)

Vore riktigt schyst! :e (y)

Jag var förbi affären idag, men den var slut(!). De får tydligen in nya i slutet av nästa vecka.

Melea skrev:

Jag var förbi affären idag, men den var slut(!). De får tydligen in nya i slutet av nästa vecka.

Vad heter affären? Och är det vuxenstorlekar då eller? :)

Nån annan som kan tipsa om VART jag kan hitta såna här?

Partaj, den ligger nere vid hamnen.

Ska rota fram en sån där butik i Jönköping. Föresten, la du märke till prislappen? :OO

Nej tyvärr, men tror det kan ligga på 150-200:-. Det är ju i stort sett engångsgrejer de säljer.
Ingen höjdarkvalitée alltså. :)

Precis. :) Blir till att vandra på stan nån dag nu då. :p

255 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
120 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
123 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
129 ms — ändringar (db)