Hur mycket har du hängt med dårå?
Iom vb3 räknades allt om, och alla caféinlägg är numera exkluderade.
5 svar · 400 visningar · startad av M.Cheraghi
Är det jag som har varit utan internet för länge? eller hade jag över 3000 inlägg förut? 2200 känns tämeligen lite tamt om jag ska vara ärlig!
@nders skrev:
jag har väl inte hängt med så mycket den senaste tiden! Mitt internet kom häromdagarna. Men okej, hur kommer det sig att du har typ 20.000 inlägg kvar? borde väl vara nere på runt 2000 du också om alla café -inlägg rensats bort.
Ne på riktigt, nu förstår jag, satt bara och funderade eftersom jag kände mig obekvän med 2290 inlägg.
Tack för svaret!
M.Cheraghi skrev:
Men okej, hur kommer det sig att du har typ 20.000 inlägg kvar? borde väl vara nere på runt 2000 du också om alla café -inlägg rensats bort.
Jag är inte så tramsig som många tror.
Jag skulle vilja veta exakt varför de anser att inlägg som handlar om lite allt möjligt inte räknas??? Inlägg som inlägg eller???
toff skrev:
Jag skulle vilja veta exakt varför de anser att inlägg som handlar om lite allt möjligt inte räknas??? Inlägg som inlägg eller???
Man kan tycka det, men det är fel
Det var ett beslut som togs för bra länge sedan (internet tid) pga(?) vissa individer satte det i system att bara spamma tramsinlägg 24/7 för inläggsräknaren.
Så tramsa på i caféet om du vill, det räknas ändå inte, tramsa någon annan stans, räkna med att bli redigerat.