---
Frågan#1
... när man ska svara på ett PM står det "Skriv inlägg" det är lite förvirrande ;)
7 svar · 302 visningar · startad av stoffe-2k
... när man ska svara på ett PM står det "Skriv inlägg" det är lite förvirrande ;)
---
i den tråden står det ju inget om PM?
stoffe-2k skrev:
Tengblads länk skrev:
många andra ikoner/bilder i wF-standarden känns väldigt "out of date" så jag har bestämt mig för att göra flera nya förslag och kanske lyckas göra wF än mer trevligt.
Du är varmt välkommen att delta med förslag, idéer och annat!
;)
stoffe-2k skrev:
Tänkte mest på att man kanske skulle göra om den knappen också ;)
Tengblad skrev:
Tänkte mest på att man kanske skulle göra om den knappen också ;)
oh, ic men som Rikard skrev, en tråd per uppgift :)
att göra trådar utan en beskrivande rubrik så som makeover tråden gör det bara svårare att komma med nya förslag och tips då man inte kan läsa igenom alla trådar varje gång man hittat något nytt att tycka till om.
stoffe-2k skrev:
oh, ic men som Rikard skrev, en tråd per uppgift :)
att göra trådar utan en beskrivande rubrik så som makeover tråden gör det bara svårare att komma med nya förslag och tips då man inte kan läsa igenom alla trådar varje gång man hittat något nytt att tycka till om.
Läser man bara dom första raderna där så förstår man snabbt att det handlar om all smågrafik på webForum, och eftersom det kanske inte är nått som ansvariga sätter sig och gör om såhär i början så var det anledning till att jag skapade tråden så att alla kan hjälpa till med det. Vill du ha en bättre översikt på vad som är önskat och inte så besöker du sidan jag lagt upp till.