Så trevligt att se forumet uppe på benen igen efter ansiktslyftet! :e Jag hade gett upp hoppet för idag, men se efter middagen så... fanns det här! Har det varit uppe länge?
Webbkameran var ett trevligt initiativ! Tack för det! :birp
Men:
Hade vi verkligen smilisarna till höger i betatestet förut??? :q Det ser helt spegelvänt ut när man ska skapa en ny tråd... :x
Japp trevligt att det är uppe igen i ny kostym. Bra jobbat snubbar.
Jag har naturligtvis lite frågor angående vB3 bytet ja me.
Hur ser det ut i dagsläget med snacket om teman? Är detta hur wF kommer att se ut framöver? Ser att det är en hel del ikoner osv. som inte tillhör wF-standarden, gissar på att det är sånt som kommer eftersom. Jag har ett "aboslut måste" önskan, nämligen alla dessa svarta ramar :x snälla gör dom i någon mindre synlig färg eller ta bort dom helt
Jag svarar spontant - det hoppas jag inte. ;)
Förhoppningen är att vi under de närmsta veckorna dels ska kunna slipa på wF-utseendet (det befintliga) likväl som vi ska komma igång med temadiskussionen. Och än hellre, till en lösning med fler teman.
Förhoppningen är att vi under de närmsta veckorna dels ska kunna slipa på wF-utseendet (det befintliga) likväl som vi ska komma igång med temadiskussionen. Och än hellre, till en lösning med fler teman.
Hmm - om varje tråd borde ha en fundering i sig... borde inte den här delas då? :q Mina funderingar om var och hur smilisarna sitter är ju mycket med begränsad än olka "skins" vad nu det heter på svenska...?
Hmm - om varje tråd borde ha en fundering i sig... borde inte den här delas då? :q Mina funderingar om var och hur smilisarna sitter är ju mycket med begränsad än olka "skins" vad nu det heter på svenska...?
Sorry om jag kidnappa din tråd. Tyckte ämnet passa sig till första tankarna kring bytet.
Hur är det med ikoner, är det sånt ni har men inte ändrat än eller är det sånt som ska skapas? (Tänker på dom ikoner som nu inte passar in / inte fanns innan)
Det häftigaste skulle ju helt klart vara om man kunde göra egna personliga teman. På så vis så skulle man ju kunna ta bort saker man inte vill ha, t.ex. kontrollpanelmenyn (om man nu inte vill se den). :)
Jao, är nog fler ikoner än så som ser lite skumma ut. Typ icq, msn, klistradtråd, rapportera inlägg (om den nu inte ska bytas till text som innan) osv.
Rikard skrev:
Och så testar vi utan de svarta ramarna ett tag. :)