Nåja, snart i alla fall.
Bokade resan idag, om drygt en månad (den 9:e juli) flyttar jag till Skottland, för att bo där i ett år.
Att jag sen dessutom hade min sista tenta innan resan i fredags gör det hela bättre. :bire
Dessutom så har jag gått i skola sen jag fyllde 7, så att inte behöva plugga i ett år låter jäkligt lockande. :birp
Scotland, here I come!
19 svar · 912 visningar · startad av pimme
Wild shot: Rugby? :p
Pimme är väl den typen som går och ser på en fotbollsmatch och slår ner Glasgow Rangers anhängare iklädd en grön-vit tröja. Lycka till. ;) :p
kobranturre skrev:
Pimme är väl den typen som går och ser på en fotbollsmatch och.. [---]
.. och sedan beräknar derivatan för toppvärdet i varje volleyspark.
Gött att jag kommer och hälsar på då så drar vi ut och bilar några dagar och avslutar med ett derby mellan Celtic och Rangers! ;)
obelix: Se svar till Rikard
Rikard: Yepp, how could you guess? :bire
kobranturre: Nej då, jag slåss inte :)
PersianBulldog: Njae, jag ska försöka låta bli att räkna derivator det närmsta året.
Mika3l: Absolut!
PS. Rikard, du får pallra dig ner hit innan jag åker så vi kan ha en bägarsving!
Rugby, jisses människa.
Har en kompis i stockholm som sysslade med sånt, eller han kanske gör det fortfarande.
han berättade efter en resa till Wales, att han hade 3 ggr under samma match ställt sig hos motståndarlaget pga av lite hårda smällar. :o
Men dom hade snällt och varsamt lett honom tillbaka till sina lagkamrater :L
obelix skrev:
han berättade efter en resa till Wales, att han hade 3 ggr under samma match ställt sig hos motståndarlaget pga av lite hårda smällar. :o
Men dom hade snällt och varsamt lett honom tillbaka till sina lagkamrater :L
Haha :)
Åh, avundas dig pimme som kommer ha fri tillgång till Irn Bru! Underbart god, sliskig, skotsk nationalläsk! (Dock full av konstiga tillsatser.) Önskar den fanns i Sverige...
Det där landet är ju för sjutton gjort av rökig maltwhisky, och du snackar om någon läsk!
Skottland = whisky och snooker och hör sen ;)
Kommer du att spela i deras högsta liga eller liknande?
Impact skrev:
Kommer du att spela i deras högsta liga eller liknande?
Inte direkt, div. 4 snarare.
erka: Jag har sparat en massa doft på flaska det senaste året, och jag hade tänkt låta den stå och släppa ut lagom stora doser några gånger i veckan.
Wei!
Nu är det nära. :birp
Vilket datum lämnar du sköna södern
Sa, da var man har! :birp