L LeonL Medlem sedan dec. 2002 5 871 inlägg Frågan 11 maj 2005 16:58 #1 Vad skulle egentligen om någon av oss dog av en olycka?
Antagligen kommer den som är död inte att logga in här på ett tag. Hur skulle folk reagera på detta? Skulle man inte ha orkat lägga märke till det, eller skulle man starta upp något som "värsta söka-efter-en-försvunnen-person"-projekt? :p
UlfT Medlem sedan maj 2001 8 027 inlägg Jag skulle nog utgå från att personen ifråga helt enkelt har tröttnat på wF. Säkert betydligt vanligare att folk slutar av det skälet.
Om det var någon stor person, som någon av forumledarna, eller ansvariga, så skulle jag nog till slut reagera. Men de känner ju å andra sidan varandra persojnligen, så där skulle det ju snabbt märkas om någon var försvunnen.
UlfT Medlem sedan maj 2001 8 027 inlägg Jag minns att det någon gång var uppe på tapeten vad som kunde ha hänt med en medlem som heter Sune. Han är tydligen en av de som en gång skapade forumet. Men i det fallet kom funderingarna först åtminstone några månader eller rentav år efter att han slutade skriva. Sedan dök han dock upp igen. Så inget hade tydligen hänt.
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg Jag skulle tro att de flesta som är skapligt aktiva har åtminstone någon som de känner här och då skulle det nog märkas ganska fort iaf.
Sune ja! Jag har faktiskt tänkt på att han är väldigt inaktiv för att ha så mpnga inlägg som han har.
/r Vilket han alltså inte alls hade... Minnet svek mig.
Impact Medlem sedan sep. 2004 1 551 inlägg
nitro2k01 skrev:
Sune ja! Jag har faktiskt tänkt på att han är väldigt inaktiv för att ha så mpnga inlägg som han har.
/r Vilket han alltså inte alls hade... Minnet svek mig.
Han fyller år imorgon. Då kanske han besöker oss för att leta efter sin grattis tråd. :OO
Okkido Medlem sedan maj 2000 7 492 inlägg Var tog motorcykelsnubben från Göteborg vägen? Han blev handikappad, och sen?
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg
Okkido skrev:
Var tog motorcykelsnubben från Göteborg vägen? Han blev handikappad, och sen?
Rossifumi har inte varit inloggad på ganska exakt ett år.
Och läderbengt, som en viss person var så förtjust i :e
Okkido Medlem sedan maj 2000 7 492 inlägg Okkido Medlem sedan maj 2000 7 492 inlägg Öh? Han bytte från Valentinik till Rossifumi.
Okkido skrev:
Öh? Han bytte från Valentinik till Rossifumi.
Jaså, det verkar som det var tvärtom: (Rossifumi » Valentinik) På tråden.
Med död menar jag att kontot är dött, inte personen.
Okkido Medlem sedan maj 2000 7 492 inlägg Det kanske var tvärtom, men han gick tillbaka snabbt isf.
C caze Medlem sedan sep. 2001 6 059 inlägg Kom och tänka på en tråd på Sweclockers där det var en kille som skrev ett inlägg om att han var överlycklig för att åka till Thailand. Efter det dök han aldrig upp... :(
Esen Medlem sedan mars 2002 4 456 inlägg
SirPeter skrev:
Okkido skrev:
Han startade iallafall en tråd idag, Så han borde ju iallafall leva om nu inte någon har kidnappat hans inloggnings uppgifter...
Okkido Medlem sedan maj 2000 7 492 inlägg
Esen skrev:
SirPeter skrev:
Okkido skrev:
Han startade iallafall en tråd idag, Så han borde ju iallafall leva om nu inte någon har kidnappat hans inloggnings uppgifter...
Dumbfuck, det var jag som skickade ett mail till Rossifumi och bad han skriva en tråd ;)
Esen Medlem sedan mars 2002 4 456 inlägg
Okkido skrev:
Dumbfuck, det var jag som skickade ett mail till Rossifumi och bad han skriva en tråd ;)
Och det gjorde han, Och nu vet vi att han lever, Vi kanske borde skicka iväg några fler mail till personer som vi saknar och se ifall dom lever ;)
Okkido skrev:
Esen skrev:
SirPeter skrev:
Okkido skrev:
var inte så hård mot Esen. Tänk på att han är både moderat och djurgårdare. Han kan inte ha det så lätt ;) :e.