webForumDet fria alternativet

Vad skulle hända om...

Livsfrågor & relationer

24 svar · 727 visningar · startad av LeonL

Medlem sedan dec. 20025 871 inlägg
Frågan#1

Vad skulle egentligen om någon av oss dog av en olycka?

Antagligen kommer den som är död inte att logga in här på ett tag. Hur skulle folk reagera på detta? Skulle man inte ha orkat lägga märke till det, eller skulle man starta upp något som "värsta söka-efter-en-försvunnen-person"-projekt? :p

Medlem sedan maj 20018 027 inlägg

Jag skulle nog utgå från att personen ifråga helt enkelt har tröttnat på wF. Säkert betydligt vanligare att folk slutar av det skälet.

Medlem sedan aug. 20039 340 inlägg

Om det var någon stor person, som någon av forumledarna, eller ansvariga, så skulle jag nog till slut reagera. Men de känner ju å andra sidan varandra persojnligen, så där skulle det ju snabbt märkas om någon var försvunnen.

Medlem sedan maj 20018 027 inlägg

Jag minns att det någon gång var uppe på tapeten vad som kunde ha hänt med en medlem som heter Sune. Han är tydligen en av de som en gång skapade forumet. Men i det fallet kom funderingarna först åtminstone några månader eller rentav år efter att han slutade skriva. Sedan dök han dock upp igen. Så inget hade tydligen hänt.

Medlem sedan feb. 200115 571 inlägg

Jag skulle tro att de flesta som är skapligt aktiva har åtminstone någon som de känner här och då skulle det nog märkas ganska fort iaf.

Sune ja! Jag har faktiskt tänkt på att han är väldigt inaktiv för att ha så mpnga inlägg som han har.

/r Vilket han alltså inte alls hade... Minnet svek mig.

Medlem sedan sep. 20041 551 inlägg

nitro2k01 skrev:

Sune ja! Jag har faktiskt tänkt på att han är väldigt inaktiv för att ha så mpnga inlägg som han har.

/r Vilket han alltså inte alls hade... Minnet svek mig.

Han fyller år imorgon. Då kanske han besöker oss för att leta efter sin grattis tråd. :OO

Medlem sedan maj 20007 492 inlägg

Var tog motorcykelsnubben från Göteborg vägen? Han blev handikappad, och sen?

Medlem sedan feb. 200115 571 inlägg

Okkido skrev:

Rossifumi har inte varit inloggad på ganska exakt ett år.

Och läderbengt, som en viss person var så förtjust i :e

Okkido skrev:

http://www.webforum.nu/wfism.php?userid=1053
Passande.

Vist är han död, men inte på det sättet som man kan tro när man följer denna tråd... http://www.webforum.nu/showthread.php?s=&forumid=102&threadid=31275&highlight=Rossifumi+�r+d�d#post219167

Öh? Han bytte från Valentinik till Rossifumi.

Okkido skrev:

Öh? Han bytte från Valentinik till Rossifumi.

Jaså, det verkar som det var tvärtom: (Rossifumi » Valentinik) På tråden.
Med död menar jag att kontot är dött, inte personen.

Det kanske var tvärtom, men han gick tillbaka snabbt isf.

Medlem sedan sep. 20016 059 inlägg

Kom och tänka på en tråd på Sweclockers där det var en kille som skrev ett inlägg om att han var överlycklig för att åka till Thailand. Efter det dök han aldrig upp... :(

Medlem sedan mars 20024 456 inlägg

SirPeter skrev:

Okkido skrev:

Han startade iallafall en tråd idag, Så han borde ju iallafall leva om nu inte någon har kidnappat hans inloggnings uppgifter...

Esen skrev:

SirPeter skrev:

Okkido skrev:

Han startade iallafall en tråd idag, Så han borde ju iallafall leva om nu inte någon har kidnappat hans inloggnings uppgifter...

Dumbfuck, det var jag som skickade ett mail till Rossifumi och bad han skriva en tråd ;)

Medlem sedan mars 20024 456 inlägg

Okkido skrev:

Dumbfuck, det var jag som skickade ett mail till Rossifumi och bad han skriva en tråd ;)

Och det gjorde han, Och nu vet vi att han lever, Vi kanske borde skicka iväg några fler mail till personer som vi saknar och se ifall dom lever ;)

Medlem sedan jan. 20051 121 inlägg

Okkido skrev:

Esen skrev:

SirPeter skrev:

Okkido skrev:

var inte så hård mot Esen. Tänk på att han är både moderat och djurgårdare. Han kan inte ha det så lätt ;) :e.

255 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.2f471f9e
124 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
128 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
125 ms — ändringar (db)