det kanske beror på om man har en kille på vänstersidan..
högra delen av dubbelsängen, är det bögsidan? eller har jag fått det om bakfoten?
53 svar · 3 647 visningar · startad av Sico
högra delen av dubbelsängen, är det bögsidan? eller har jag fått det om bakfoten?
det kanske beror på om man har en kille på vänstersidan..
Det beror på vilken sida du sover på ;)
Varför skulle någon vara en "bögsida"?
Eller så har du helt enkelt fått bögsidan om bakfoten, vilken del av bakfoten är jag däremot osäker på.
Redigerat med anledning av webForums regler §1.
Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med Dryden alternativt forumledare@webforum.nu.
Dryden
Moderator, webForum
Sico skrev:
Redigerat med anledning av webForums regler §1.
Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med Dryden alternativt forumledare@webforum.nu.Dryden
Moderator, webForum
Knappast...
vilken sida sover du på då?
men sova? orka sova
Jag sover med ansiktet in imot väggen..
Inatt var det tv-soffan som gälde. Slocknade i något slags förkylningskoma igårkväll.
Det va en brud som frågade sin bögkompis vilken sida av sängen som han sov på. Han svarade: "jag trodde det va uppenbart" och lade sig på den högra sidan.
Sico skrev:
Det va en brud som frågade sin bögkompis vilken sida av sängen som han sov på. Han svarade: "jag trodde det va uppenbart" och lade sig på den högra sidan.
Är han inte bög om han skulle lägga sig på andra sidan då? Vad är då hans partner som ligger till vänster?
ligger dom inte kanske på varandra?
men vänta lite här? "Bögsidan" av en säng? Hur gör två bögar som lever tillsammans och delar dubbelsäng egentligen? Är bara den som sover på ena sidan bög, medan den andre är straight egentligen? Confused...
Den mest kvinnliga av dem sover på den högra sidan isf eller?
Tror det bara är den som är osäker på sin egen sexualitet som måste ha svar på denna frågan. §jr
Nej nej. Det är samma sak som...
Vilket öra man har hål i.
Hur man kollar om man har skit under naglarna.
Hur man kollar om man har skit under fotsulan.
osv...
Sico skrev:
Nej nej. Det är samma sak som...
Vilket öra man har hål i.
Jag som har två hörselgångar och två örhängen?
Sico skrev:
Hur man kollar om man har skit under naglarna.
Hur man kollar om man har skit under fotsulan.
Tvättar man sig noga så behöver man inte oroa sig för detta....
Detta håller inte! Är du Kille & Tjej eller kanske Kille & Kille eller rent av Tjej & Tjej så lever dessa människor precis som alla andra, de har inga specialsängar, eller tallar i vardagsrummet som de klänger i. Jag lovar dig så är det!