![]() |
|
|
|||||||
| Kontorsprogram Diskussioner om alla olika kontorsprogram, såsom webbläsare eller ordbehandlingsprogram. Office, word, excel, internet explorer, firefox, chrome. |
![]() |
|
|
Trådverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#1 |
|
Medlem
Registrerad: 2003-08-06
Lösningar: 0 |
Jag har använt den lilla kalendern Xircom Rex i några år utan problem. Nu har jag bytt dator och när jag ska installera motsvarande "dockningsprogram", Starfish Desktop, på datorn, får jag bara meddelandet
"This installation has detected that a previous installation or un-installation requires you to restart your computer." Men det hjälper inte att starta om datorn. Jag har sökt bland registerfiler och annat, men hittar ingen anledning till detta. Andra installationer går bra. Någon som råkat ut för liknande ?? |
|
|
|
|
|
Markerad som löst av LasseLampa #2 |
|
Medlem
Registrerad: 2003-08-06
Lösningar: 0 |
Lösningen...
Jag hittade själv detta på webben:
"Error "Severe..." is Displayed When I try to install TrueSync Desktop* or TrueSync Plus* on my Windows NT* system, the following error occurs: "Severe - This installation has detected that a previous installation or un-installation requires you to restart your computer." Resolution: Try the following: Restart Windows* . In your C:\Windows or C:\WINNT folder, look for a file named WININIT.INI. If you find it, rename it to WININIT.OLD. Try to install TrueSync Desktop and/or TrueSync Plus again." Det funkade! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Avregistrerad
Registrerad: 2002-08-26
Lösningar: 109 |
|
|