Meddelande

Minska
No announcement yet.

Köpt en logotyp som behövs finputsas.

Minska
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Köpt en logotyp som behövs finputsas.

    Hejsan.

    Jag och en kollega har köpt en logotyp utav en gamla vän till oss. Dock så kunde han inte göra allt som vi ville. Vi vill ha genomskinlig bakgrund på logotypen och sen vill vi ha den i ett format som gör att vi kan trycka den på vad som helst i stort sett. När vi förstora bilden så tycker vi att gubbarna uppe på logotypen blir väldigt pixliga.

    Någon här som kan ta sig an det projektet? Skicka då gärna ett prisförslag.

    mikael.akerlund@sponsorhjalpen.se

    (Har original PSD filen)
    Bifogade filer
    Lögnen är vackrare än sanningen, men framförallt roligare! Sökmotoroptimering

  • #2
    Ouch.... himla tur att du inte frågade vad vi tyckte om loggan för då hade jag svarat att den var något av det bedrövligaste jag sett på länge. ;-)

    "Gubbarna" är antagligen clip-art eller en Photoshop-brush. Men om dom är pixliga i din psd-fil (vad är det för uplösning?) så kan det bli ganska knepigt och tidsödande att få dom bra.

    Skicka över psd-filen så få jag titta närmare på den. Maila till dan kanelbulle proformica punkt com
    Med vänlig hälsning från
    Danne
    ------
    Proformica.com Marknadsföring, webbdesign, webbhotell osv, mm..
    Sacred Skin Ny bok om Sak Yant, traditionell, spiritistisk thailändsk tatueringskonst
    Våga Vägra
    FaceBook

    Kommentera


    • #3
      Är ni i behov av ny logga hjälper jag gärna er för denna var inte någon hit...

      ---------
      /// Lukas
      Reklambyrå Malmö
      Tidrapporteringsprogram
      Tidrapportering

      Kommentera


      • #4
        Få tacka alla för hjälpen. Vi har valt att byta ut logotypen.
        Lögnen är vackrare än sanningen, men framförallt roligare! Sökmotoroptimering

        Kommentera

        Working...
        X