![]() |
|
|
|||||||
| Övriga frågor För seriösa diskussioner som inte passar i något annat forum. Exempelvis musik, tv, film, mat & dryck. |
![]() |
|
|
Trådverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#1 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-07-30
Lösningar: 115 |
Jag tror att jag personligen mår bättre av en lång semester från wF.
Ibland känns det som om det finns personer som bara vill vara negativa. Det är kostsamt, för oss alla tror jag. ![]() Så det blir en paus, undantaget någon bokrecension, så får vi se vad som händer. ![]() Personligen tycker jag att det har varit en bra uppstädning, enklare för många nya. Men sköts de "gamle" inte om så kanske det utarmas ändå. Trots detta, för att jag tror på wF, kommer Patrik kunna redovisa en insättning av pekunära medel. Bättre så kanske, än att man dras med i det negativa tänkandet. Så fortsatt go sommar säger Lasp som har ytterligare några friveckor på Skånetrafiken. Här skall resas! ![]() OBS Ingen omröstning, ingen utomstående bild och ett allmänt, Hej så länge! PS/ Jag hann ju vara här i nästan tio år ;o) /DS
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Registrerad: 2005-09-18
Lösningar: 2 |
Och valde att ta semester i nästan hela 2 dygn. Nu är du ju inloggad igen
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem
InlogGad för att någon, ingen nänmd, propsar på att man skall svara på inlägg.
Man kan inte alltid göra detta via mobil. GE DIG NU SÄGER LASP OCH LOGGAR UT!
|
|
|
|
#4 |
|
Moderator
Registrerad: 2000-04-28
Lösningar: 64 |
Jag hoppas verkligen på en inloggning i morron trots allt. Jag menar, ett tioårsjubileum är väl värt en flaska skumpa?
|
|
|
#5 | |
|
Medlem
Citat:
![]() Det behöver du väl inte göra annat än om du själv tycker att du har ett så bra svar på inlägget som möjligt? Det gäller även andra här! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem
Kära b242569
Jo du såg att jag, eller mitt Nick var inloggat, eftersom jag i det läget inte besvarade PM så sände du mess via mailadressen och undrade varför jag inte svarat. Man måste inte besvara direkt bara för att man är inloggad. Det kan man vara genom exempelvis mobil, där det inte alltid är lika lätt att skriva inlägg. Du är en anledning till att det kan vara dags att semester, oavsett tid, från wF eftersom du inte tycks förstå andras synpunkter. Kom ihåg att det var du som bad om det! Jag har varit här på wF i snart tio år, och trivts med det. Låt wF va som det blir, eller engagera dig direkt i Öppen Källkod så kan du säkert ordna både längd och dagar i omröstningspaketet. Ower and Out, fast som kolon stefan sa, loggar jag säkert in i morgon, för att fira tioårsjubileum. Det kan jag väl få?
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem
Visst får du logga in för mig imorgon. Jag tänker då för tillfället inte göra någon omröstning. Det är då mer än en månad sen sist. Vill minnas att jag tittade lite i Öppen Källkod och kan eventuellt göra det noggrannare om det skulle behövas. Annars tycker jag det är enklare att ställa frågor om hur man gör och få svar av de i forumledningen och andra som säkert kan svara, men nu är det kapitlet inte aktuellt.
Red: Observera skillnaden mellan inlägg (det som skrivs på forumet), PM och profilkommentarer. Det var inlägg du skrev. Tänkte att det möjligen var nåt annat du menade. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem
Registrerad: 2004-08-02
Lösningar: 3 |
Käre Lasp, jag förstår din anledning och respekterar den - men vill bara säga att jag kommer att sakna dina inlägg
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Medlem
Registrerad: 2002-08-03
Lösningar: 106 |
Skål Lasp! Fredag och allt! Grattis till tio år!
|
|
|
#10 |
|
Medlem
Registrerad: 2002-07-15
Lösningar: 99 |
Grattis tioåringen!
![]() Må din semester bli skön men (för vår skull) kort.
|
|
|
#11 |
|
Medlem
Tack alla för uppmuntrande rop och tillmälen
Ja tio år är lång tid, även för mig. Så idag grattar jag mest wF som har fått ett tillskott av pekunära medel. Avsikten är dock, trots allt, att hålla lite semester från wF. Får se hur det går.
|
|
|
|
#12 |
|
Medlem
Det kommer gå dåligt!
|
|
|
#13 |
|
Medlem
Det gör det kanske, åtminstone efter ett par dagar. Jag får väl också gratulera till att du har stått ut här i 10 år.
Som inläggen har råkat utvecklas får någon moderator fundera på om det är lämpligast att ha denna tråd i Övriga frågor (För seriösa diskussioner som inte passar i något annat forum) |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Moderator
Registrerad: 2000-04-28
Lösningar: 64 |
Gratulerar till tvåsiffrigt! Jag är ju lite avundsjuk som lyckades glömma bort min högtidsdag i april...
![]() Men en dag som denna ska man inte lägga någon vikt vid rättshaverister utan bara se framtiden an! Vem blir först till tresiffrigt?
|
|
|
#15 |
|
Medlem
Registrerad: 2001-06-04
Lösningar: 144 |
Den personen som lyckas med det, skall verkligen firas med/i champagne!
![]() Grattis till 2 siffrigt! Ser nu att även jag har snart varit här i 10 år!
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Medlem
Registrerad: 2000-07-14
Lösningar: 6 |
Ha!! Vi gick med samma dag, för tio år sedan...!! Med ett glapp på endast två veckor!! :-)
Skål!!
|
|
|
#17 |
|
Medlem
Registrerad: 2004-11-16
Lösningar: 7 |
Stor Skål!
![]() Decennium är värt att firas, hoppas att se dig här snart igen.
|
|
|
#18 |
|
Medlem
Registrerad: 2004-11-16
Lösningar: 7 |
Btw, b242etc - blivit av med jobbet, separerat eller vad? Efter fem års medlemskap börjar du plötsligt agera rättshaverist deluxe och basha folk & trådar - Why is?
|
|
|
#19 | |
|
Medlem
Citat:
Personligen så har även jag ägnat lite mer tid på wF nu än tidigare, hittat någon brist på ett ställe, sen sökt lite mer och ifrågasatt lite mer än tidigare kanske
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Forumvärd
Registrerad: 2003-08-26
Lösningar: 564 |
Btw = By the way = Engelskt uttryck för "förresten".
Etc = Et cetera = Latinskt uttryck för "och så vidare". |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Medlem
Registrerad: 2001-12-11
Lösningar: 22 |
Gratulerar till de 10 Lasp!
|
|
|
#22 |
|
Medlem
Registrerad: 2007-02-22
Lösningar: 46 |
Ja, grattis till 10 år Lasp, säger LoLo.
|
|
|
|
#23 |
|
Medlem
Registrerad: 2004-09-24
Lösningar: 25 |
Åh, ledsen att det kommer sent, även jag har haft semester, men stort grattis till tvåsiffrigt, och jag hoppas att din semester blir skön, och inte allt för lång!
|
|
|
#24 |
|
Medlem
Ja. Nu är det ju ett par dagar efter 10-årsdagen. Därmed en fördel om du löser tråden genom att markera ett inlägg som bäst besvarar frågan.
De trådrar jag löst (alltså där jag varit trådskapare och jag markerat ett inlägg, inte där någon annan markerat mitt inlägg) har efter lösning resulterat i att färre skriver i tråden, och denna tråd är ju lite inaktuell när semestern är slut
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Medlem
Alla trådar måste faktiskt inte markeras som lösta.
|
![]() |
| Trådverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|