Meddelande

Minska
No announcement yet.

billiga dvd skivor

Minska
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Tummen upp för WeSellCd här också, beställer alltid där och dom har gjort vad dom lovat hittils.

    Kommentera


    • #17
      SimOnline skrev:
      Jag lyckas inte få det billigare på WeSellCD, där får jag 100 st. NoName-skivor + väska med 96 platser (100 på andra stället) + samt 4 pennor (1 på andra stället) för 389 inkl frakt.
      Eftersom jag aldrig skulle köpa noname-skivor så jämnförde ja priserna på Verbatim, där wesellcd var billigare på alla varianter.
      /Mvh Tengblad - "A computer is only as smart as the person using it"
      Eyesx | MrFilm | WordPress Sverige

      Kommentera


      • #18
        Jag jobbar på en deal med MAXELL ang dvd & cd-media.. Får jag spamma på wF när & om det blir av?
        www.kristerlindholm.se - Blog etc.. Bop!

        Kommentera


        • #19
          Du spammar väl ändå? Självklart, det låter som en bra idé.
          Min alldeles egna directory listing.

          Kommentera


          • #20
            Bire skrev:
            Jag jobbar på en deal med MAXELL ang dvd & cd-media.. Får jag spamma på wF när & om det blir av?
            Spamma min inbox annars
            /Mvh Tengblad - "A computer is only as smart as the person using it"
            Eyesx | MrFilm | WordPress Sverige

            Kommentera


            • #21
              U got it!
              www.kristerlindholm.se - Blog etc.. Bop!

              Kommentera


              • #22
                billiga dvd skivor på www.buymedia.se

                Tengblad skrev:
                Eftersom jag aldrig skulle köpa noname-skivor så jämnförde ja priserna på Verbatim, där wesellcd var billigare på alla varianter.
                Jag köper Verbatim skivor på www.buymedia.se. Man köper bara hela kartonger vilket gör att de kan ha väldigt låga priser, man kan få faktura på hela härligheten som skall betalas inom 10 dagar.

                Då vet man ju att allt är OK och att man fått sina grejor innan man betalar!

                Sist jag kollade var http://www.buymedia.se lite billigare än wesellcd.

                Kommentera


                • #23
                  buymedia har ett riktigt uselt beställningssystem, vill man ändra en uppgift får man mata in orgnumret på nytt.

                  Sedan verkar inte Acmes paycontrol tycka om orgnumret på mitt AB.
                  Jonny
                  Sajthotellet
                  Webbhotellsguide

                  Kommentera


                  • #24
                    Jag funderar på dessa "DVD-R Fehldruck/Missprint 4.7 GB 2x - 100 Stk.(Minus-R)" på www.cdrohlinge24.com, nån som vet om det kan vara något?

                    Kommentera


                    • #25
                      jonnyz skrev:
                      buymedia har ett riktigt uselt beställningssystem, vill man ändra en uppgift får man mata in orgnumret på nytt.

                      Sedan verkar inte Acmes paycontrol tycka om orgnumret på mitt AB.
                      Jag har inte haft några problem - kanske för att jag har beställt som privatperson (mitt personnummer accepteras utan krångel). Sedan har såväl de beställda skivorna som faktura kommit.

                      Jag tycker att http://www.buymedia.se funkar skitbra om man bara vill ha billiga DVD och CD skivor, vill man ha andra saker eller ett större sortiment får man titta på andra shoppar.

                      Kommentera


                      • #26
                        De har visst kontaktat ACME nu. Men det bevisar väl bara att paycontrol håller ungefär samma låga kvalitet som övriga tjänster.
                        Jonny
                        Sajthotellet
                        Webbhotellsguide

                        Kommentera


                        • #27
                          buymedia hade väldigt dåligt utbud. Sen 839 kr för 25 st printable dvd-r?? Snacka om dyrt.
                          Håller mig nog till wesellcd i fortsättningen också.
                          Om jag var blygsam,skulle jag vara perfekt
                          ><((((º>

                          Kommentera


                          • #28
                            Pedda skrev:
                            Sen 839 kr för 25 st printable dvd-r?? Snacka om dyrt.
                            :-) 839:- är ju för 8 st 25-pack, dvs 200 st skivor!
                            Frågar du mig är det jättebilligt!
                            De säljer bara hela kartonger (står på första sidan)...

                            Kommentera


                            • #29
                              Tydligen jag som inte kollade så noga.
                              Om jag var blygsam,skulle jag vara perfekt
                              ><((((º>

                              Kommentera


                              • #30
                                Jag har för övrigt lyckats beställa med manuell hjälp; återstår att se när paketet kommer.
                                Jonny
                                Sajthotellet
                                Webbhotellsguide

                                Kommentera

                                Working...
                                X