Kan jag få e-faktura via Bredbandsbolaget, både vad gäller deras IP-telefonitjänst och deras Internettjänst? Senast i förrgår fanns de inte med i listan över företag som erbjuder det (källa: FSB), men försäljaren som nyss ringde hävdade det.
Jag vill helst slippa både autogiro och faktureringsavgift (och kravbrev :e ) och därför ser jag e-faktura som det ultimata alternativet. Men visst, det är väl bara att vänta då i så fall.
Man kan gå in på BBB´s sida och kolla upp räkningarna, men man kan inte få e-faktura, har kollat upp det själv, och fick till svar att jag kan kolla på mina konton hos dom för att vara ¨på den säkra sidan och slipa påminnelser och sånt tjafs.
Man kan gå in på BBB´s sida och kolla upp räkningarna, men man kan inte få e-faktura, har kollat upp det själv, och fick till svar att jag kan kolla på mina konton hos dom för att vara ¨på den säkra sidan och slipa påminnelser och sånt tjafs.
Jo, men det vore gott att som sagt slippa både autogiro och faktureringsavgift. Jag menar, 20:- i månaden kan man göra mycket för. ;)