webForumDet fria alternativet

Rörliga smiles.

Om webForum

18 svar · 1 082 visningar · startad av petla81406

Medlem sedan maj 2004325 inlägg
Frågan#1

kanske skulle ge lite liv här. Dom nuvarade är stela och få.

Medlem sedan mars 20024 456 inlägg

Re: Rörliga smiles.

terLag skrev:

Fast om alla skulle använda rörliga smiles så skulle det bli jobbit i längden att behöva se massa rörliga saker på skärmen...

Så att skaffa rörliga smiles på wF hoppas jag att dom aldrig kommer att göra...

Re: Re: Rörliga smiles.

Esen skrev:

Fast om alla skulle använda rörliga smiles så skulle det bli jobbit i längden att behöva se massa rörliga saker på skärmen...

nej. av enfarenhet :D från andra forum så störs man inte av dom, men man kan då göra mer starka uttryck över vad man tycker. Dom rörsig ju inte som en blinkande 100x100px stor bild.

Medlem sedan mars 20024 456 inlägg

Re: Re: Re: Rörliga smiles.

terLag skrev:

Esen skrev:

nej. av enfarenhet :D från andra forum så störs man inte av dom, men man kan då göra mer starka uttryck över vad man tycker. Dom rörsig ju inte som en blinkande 100x100px stor bild.

Okey, Men vi e alla olika och jag anser att rörliga bilder tillsammans med texten skulle göra mig ganska irriterande...

Så jag hoppas att wF ledningen tänker till innan dom ens kommer på tanken att införa rörliga smiles på wF...

Re: Re: Re: Re: Rörliga smiles.

Esen skrev:

terLag skrev:

Esen skrev:

Okey, Men vi e alla olika och jag anser att rörliga bilder tillsammans med texten skulle göra mig ganska irriterande...

Så jag hoppas att wF ledningen tänker till innan dom ens kommer på tanken att införa rörliga smiles på wF...

Tyck det då.

Medlem sedan juni 20015 009 inlägg

Detta är inget clownforum utan ett väldigt seriöst. Så rörligasmilies går fetbort. ;)

Medlem sedan dec. 19996 522 inlägg

Esen, detta kommer jag aldrig skriva igen, det lovar jag. Jag håller helt och hållet med dig.

Rörliga smilieys usch, jag tycker de som finns duger aldeles utmärkt

Men fler då?

Medlem sedan feb. 20002 300 inlägg

Nej nej och åter nej. Om det införs så migrerar jag till bortre långtbortistan eller nåt. :x

Medlem sedan aug. 20021 975 inlägg

webForum är väl bra som det är? I alla fall när det gäller smiley-avdelningen.

Medlem sedan juni 20006 031 inlägg

Tycker inte det ska finnas animerade smilies. Det räcker gott med de som redan finns.

Medlem sedan dec. 20025 871 inlägg

Kan ni försöka vara lite trevliga nu? :l

Visst kan animerade smilies säga mycket mer än stela smilies, men animerade bilder drar tyvärr uppmärksamheten från texten vilket försvårar läsbarheten på inlägg.

Medlem sedan mars 20021 716 inlägg

Inga rörliga smilies tack....

Medlem sedan apr. 200010 782 inlägg

erka skrev:

Esen, detta kommer jag aldrig skriva igen, det lovar jag. Jag håller helt och hållet med dig.

Rörliga smilieys usch, jag tycker de som finns duger aldeles utmärkt

samma här.

Medlem sedan sep. 20025 506 inlägg

erka skrev:

:e
Jag också!

Medlem sedan dec. 199917 055 inlägg

Re: Rörliga smiles.

terLag skrev:

Rörliga smileys kommer inte att införas.

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

Rikard skrev:

Rörliga smileys kommer inte att införas.

Tack! Likaså hoppas jag att medlemmarna här håller sig borta från animerade porträtt också.

Red: jag får väl posta mitt praktexempel även i denna tråd.

Medlem sedan feb. 200112 078 inlägg

Rikard, varför dröjde du så länge? :p

Medlem sedan juli 20013 378 inlägg

Tråden rensas på nonsensinlägg enligt webForums regler §4.
Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med jarvklo alternativt forumledare@webforum.nu.

jarvklo
Moderator, webForums funktioner

262 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
122 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
137 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
121 ms — ändringar (db)