Säljer/reparerar cyklar på Cykelringen i Uppsala, ska väl någon gång fortsätta plugga...
man är vad man gör.
45 svar · 1 621 visningar · startad av Fredriksson · sida 3 av 3
Frågan, av Fredriksson
Som någon sagt så har folk en tendens att va det man gör så jag tänkte vi skulle lära känna varandra lite bättre... :) Jag: butikssäljare på ONOFF
Läs frågan i sin helhet →Är Webutvecklare på https://www.sis.se
Har en gammal firma med lite desigt/utvecklingsarbete - ligger väldigt lågt just nu
Instruerar nybörjare i Aikido och skall snart börja instruera newbies i simhopp oxå
Är engagerad i ett SIDA projekt i ryssland och åker till St petersburg ibland och tränar samt informerar om demokratiutveckling.
styrelseledamot i Uppsala KFUM
Jobbar officiellt som Art Director och webbutvecklare på marknadsföringsvadelningen för en större företagsgrupp.
Har ett eget företag vid sidan om som mest gör layouter åt andra företag samt uppdaterar hemsidor. Hinner dock inte med så mycket av det just nu då jag jagar Jacob 10 månader hela dagarna då jag är mamma"ledig".
Driver också en idell sida för villbli/är/har varit gravida som nu efter ett par månader verkligen börjar ta fart.
Får väl klona mig för att hinna med!
Östersunds mest välutbildade lagerararbetare. Ska få min C-uppsats godkänd under hösten, inte för att det ger mig ett annat arbete, men innre frid ;)
Marknadsföring, webbansvar och handledning på en gymnasieskola sedan 2002 samt sedan 1998 frilansskribent åt en spelsajt.