CcazeMedlem sedan sep. 20016 059 inlägg BBlårandMedlem sedan jan. 20032 356 inlägg Re: Rise of the mushroom kingdom
caze skrev:
http://www.videogamedc.com/Pixeled_Parodies/Rise_Of_The_Mushroom_Kingdom/rise_of_the_mushroom_kingdom.html :L
(I don't care if you already seen this flashfilm ;) )
I sverige har vi mig veteligen svenska som språk, eller har vi engelska som nationellt språk nu efter EU-inträdet? ;)
Om jag nu uppfattas som provokativ, så ber jag uppriktligen om ursäkt.
CcazeMedlem sedan sep. 20016 059 inlägg Re: Re: Rise of the mushroom kingdom
Blårand skrev:
caze skrev:
http://www.videogamedc.com/Pixeled_Parodies/Rise_Of_The_Mushroom_Kingdom/rise_of_the_mushroom_kingdom.html :L
(I don't care if you already seen this flashfilm ;) )
I sverige har vi mig veteligen svenska som språk, eller har vi engelska som nationellt språk nu efter EU-inträdet? ;)
Om jag nu uppfattas som provakativ, så ber jag uppriktligen om ursäkt.
Like i care :q Jag kanske tycker engelskan är 999 gånger snyggare än svenskan och kanske känner för att använda det ibland i korta ord eller meningar x(
IAF, flashfilmen är riktigt jävla cool! :)
BBlårandMedlem sedan jan. 20032 356 inlägg Re: Re: Re: Rise of the mushroom kingdom
caze skrev:
Like i care :q Jag kanske tycker engelskan är 999 gånger snyggare än svenskan...
Vill man vara med och påverka och nå ut med sitt budskap, räcker det inte med snygghet, man måste även kunna komunicera med omgivningen på ett sätt som omgivningen förstår och kan tolka. ;)
För egen del kan jag tolka det språk du använt, men av praktiska skäl är nog svenska språket att föredra då det svenska folket i huvudsak använder det svenska språket i tal och skrift, samt för att kommunicera med varandra.
Jag är hejdlöst tråkig och provokativ, och ber om ursäkt för det. ;)
CcazeMedlem sedan sep. 20016 059 inlägg Re: Re: Re: Re: Rise of the mushroom kingdom
Blårand skrev:
Jag är hejdlöst tråkig och provokativ, och ber om ursäkt för det. ;)
Ja det är du! ;)
BBlårandMedlem sedan jan. 20032 356 inlägg Japp, då är vi två med samma åsikt. :) ;)
Du vet den gyllene regeln?
Är man två med samma åsikt kan man bilda en klubb, är man tre så kan man ge ut en tidning. :) ;)
altackMedlem sedan feb. 20042 594 inläggDefiniera tråkig.
I olika situationer kan man ses som tråkig, just i denna situation måste jag säga att endast ordet "tråkig" inte räcker då det kunde varit värre inom tråkskalan och därför borde du ha skrivit "ganska tråkig" då tråkigheten i detta fall var lite av ett i-landsproblem.
Men man kan såklart även tycka att man är tråkig också, beroende på hur varje individ definierar tråkig själv. Det kan mycket väl vara så att du såg dig själv som tillräckligt tråkig för att titulera dig som "tråkig", vilket gör hela detta inlägg totalt meningslöst.
Nej, nu måste jag erkänna att jag var extremt tråkig. Om du ens orkat läsa igenom detta inlägg så måste du också vara oerhört tråkig, och då är jag inte ensam om att vara tråkig. För det vore ju tråkigt.
Men nu ska jag sluta vara tråkig och låta er otråkiga personer fortsätta med eran otråkiga diskussion, medan jag sitter i ett hörn och är tråkig. För, som jag skrev ovan, detta inlägg är totalt meningslöst och tråkigt. Jag måste vara en fantastiskt tråkig person. Faktum är att jag, efter detta inlägg, totalt tröttnat på ordet "tråkig", men det var väl också tråkig och totalt meningslös information som ni otråkiga människor bara besväras av. Om ni orkar detta tråkiga inlägg alltså.
Så fortsätt att inte vara tråkiga ni bara. Vi tråkiga personer ska hålla oss borta härifrån och låta bli att tråka ner denna annars så otråkiga diskussion. För vi vill väl inte ha det ännu tråkigare?
BBlårandMedlem sedan jan. 20032 356 inlägg Men altack du är ju inte tråkig, du är ju oseriös? :P :bire ;)
altackMedlem sedan feb. 20042 594 inlägg
Blårand skrev:
Men altack du är ju inte tråkig, du är ju oseriös? :P :bire ;)
Ja, men jag är för tråkig för att skriva det rakt ut, för då skulle inlägget bli mindre tråkigt.
frankofMedlem sedan jan. 20016 874 inlägg*boooring*
Inte filmen men "dom"™ andra ;)
BBlårandMedlem sedan jan. 20032 356 inlägg
frankof skrev:
...men "dom" andra ;)
Vi har ett "vi" och "dom" syndrom på wF? ;)
frankofMedlem sedan jan. 20016 874 inläggSjälvklart, du är "dom"™ ..... glöm nu inte mitt ursprung ;) §e
frankofMedlem sedan jan. 20016 874 inlägg
Blårand skrev:
frankof skrev:
Självklart, du är "dom"™ ..... glöm nu inte mitt ursprung ;)
Den...menar du? ;)
Nä.. dom.... fatta då, så jag slipper förklara :p
frankof skrev:
Blårand skrev:
frankof skrev:
Självklart, du är "dom"™ ..... glöm nu inte mitt ursprung ;)
Den...menar du? ;)
Nä.. dom.... fatta då, så jag slipper förklara :p
Då borde det väl stå "de" är "dom"? :P ;)
frankofMedlem sedan jan. 20016 874 inläggDom som sier att andre er domme, dom er domme dom :p
frankof skrev:
Dom som sier att andre er domme, dom er domme dom :p
Ähhh...va inte så globaliserad. Snacke svensk! ;) ;)