Härmed vill jag meddela att jag och bassebhu har ingått äktenskap och att vi i detta nu hånglar vilt och kastar norska sumpmarksgetter på varandra (ni skulle se hur söt han är när han kastar saker :f)! :D
Ev giftemål och barn kommer det att meddelas om i denna tråd i framtiden.
Jag fick precis tillbaka bassebuhs graviditetstest och svaret var positivt! Barnet förväntas i januari. :)
Då vi båda är arbetslösa och lever på a-kassa och socialbidrag och dricker öl och kollar på tv hela dagarna så mottages gärna gåvor!
Man får varken dricka öl eller ingå äktenskap när man är 13 år. Basse måste därför vänta minst fem år innan det här blir aktuellt. Därmed förklarar jag också ert äktenskap för ogiltligt.
Jag kommer i.o.m detta inlägg att göra slut med bassebhu! Han är för oansvarlig och omogen för mig, jag förtjänar något mycket bättre! Titta t.ex på den här konversationen på MSN:
btw: jag har fått tillbaka ditt graviditetstest
sebastian säger:
och..? grönt?
Mika3l säger: http://www.webforum.nu/showthread.php?s=&postid=878323#post878323 (Y)
Mika3l säger:
bryr du dig inte om barnet eller är du i chock?
sebastian säger:
spelar betapet. shhh
sebastian säger:
håller på att vinna snart!!
Mika3l säger:
:o
Mika3l säger:
din oansvarliga dunkudde!
sebastian säger:
tack :D
Man får varken dricka öl eller ingå äktenskap när man är 13 år. Basse måste därför vänta minst fem år innan det här blir aktuellt. Därmed förklarar jag också ert äktenskap för ogiltligt.
Det kan ju faktiskt vara så att Basse inte är svensk medborgare. I så fall gäller hans hemlands lagar. Och dessa kan mycket väl tänkas tillåta äktenskap för 13-åringar. Öl-frågan är ointressant i detta sammanhang, även om det kan rekommenderas en försiktighet med dessa drycker då Basse numera är gravid.