Dryden skrev:
Det var skönt att pssst:a upp en Mariestads Klass II så här på kvällskvisten. Gott var det också. :)
Vilken öl dricker du just nu?
2 295 svar · 212 538 visningar · startad av Dryden · sida 9 av 115
Frågan, av Dryden
Tja, det finns ju några "Vad ... du just nu?"-trådar så Mat & Dryck måste ju ha sin version så; här är den! :e Just nu dricker jag och dho "Monty Python's Holy (Gr)ail", inköpt på Systembolaget i Östersund. Igår faktiskt.
Läs frågan i sin helhet →Carlsberg Black Gold e inte så dum
Dryden är på plats. Ölen är på plats. Vi har just avslutat en Chimay Blå, som om ärligheten ska fram smakar... :bla
Jag "hittade" en Carlsberg Export i kylen... :OO
Har satt mig tillrätta med en Carlsberg Sort Guld. :bire
Jag matar just nu Dryden med en Grolsch. Själv har jag dock bättre smak och dricker en Beck's.
dho skrev:
Jag matar just nu Dryden med en Grolsch. Själv har jag dock bättre smak och dricker en Beck's.
Har ni redan börjat dricka?
Jag har gått över till grön Carlsberg.
Jag och Brantis öppnade nyss var sin Carlsberg Pilsner av Euro 2004 Portugal edition.
Jag och Gislaved.net öppnade nyss var sin Carlsberg Pilsner av Euro 2004 Portugal edition.
Jag har ingen öl f.n så jag tar mig en whisky on the rock (Jamesson)
Jag dricker en CHRISTIAN FIRTAL just nu men snart blir det grön Wibroe
Brantis skrev:
sneeze skrev:
En BjörneBrygd 7.5% ...
... Stäm mig :LOkej, det skulle vara för att du anger fel procentsats för Bjørnebryg 7,3 i så fall. ;)
Den på bolaget ja.. men vem handlar på bolaget? ;)
Den licenstillverkade björnebrygden är 0.2% svagare än
orginalet.
Det var ju ingen vanlig grön, det är ju Carlsberg Pilsner av Euro 2004 Portugal edition jag pimlplar :birp
Nicrosoft skrev:
Det var ju ingen vanlig grön, det är ju Carlsberg Pilsner av Euro 2004 Portugal edition jag pimlplar :birp
rätt smak för tillfället är.... jamesson (whisky. naturligtvis...vad annars. :) )
Nicrosoft skrev:
Samma smuggelparti kanske? ;)
:OO Em kompis jobbar på färjan till Tyskland så jag hämtade 5 flak i onsdags. Dom var nog små för ett är slut redan. :e :birp
dho skrev:
marja: You bet! :e
Just nu är det Åbro Bryggmästarens som gäller. :bire
Nu vart jag avundsjuk... ;)
Det ska vara danskt Harboe pilsner