Umm, Elitserien är väl avgjord. HV71 vann ju...
Elitserien 2003/04
483 svar · 11 591 visningar · startad av Dryden · sida 13 av 25
Trådstarten, av Dryden
Äntligen! Idag tjuvstartar hockeyns Elitserien säsong 2003/04 med matchen Djurgården - Linköping. Hur går era förhandstips? Om jag ska vara ärlig har jag inte satt mig in så mycket i lagen mer än de rubriker som nämnts i tidningarna. Dock tror jag nog att de två topplagen från föregående säsong, Frölunda och mitt eget lag, Färjestad, kommer att ligga i toppen även i år. Sedan har Modo fått hem nå
Läs hela trådstarten →Ojojoj!
10-1 och 7-0 på tio minuter i första! Sweet!
Samtidigt åkte skansengänget på däng (igen) mot Frölunda (igen) med 8-1 (igen)! Sweet!
Nu ska jag sätta mig på mAx med kvällstidningarna och njuta...
Håll tyst, din gamle skäggbäver.
Japp, jag ska låta Skrovmålet tysta mun medan jag läser rubriker som "HV utklassade Modo" och "Frölunda har Dif i brygga".
... om domaren är mutad och tutar o går på....... HV71 spelar bäst ändå... vi sjunger... *naaaana* *nananaaanaanaa*
Huj, gamla HV-låten, det var ett tag sen!
Fast det är mer drag i Fair Play Bands HV-låt, och de sjunger inte på stockholmska som i den gamla...
*ligger i koma*
*vågen*
Ett ord säger jag bara, PINSAMT!
caze skrev:
1 - 8, 1 - 8, ...
Jäkligt bra tippat måste jag säga.
FBK har 2-0 mot Luleå och det känns minst sagt lovande. Det jag dock är kritisk till är hur de verkar slappna av när de har ledninge. Så var det i första matchen och så var det igår. Måste skärpa sig i fortsättningen. Men men, bara de vinner.
1-8, 1-8.
2-16.
Frölunda har två SM-guld.
DIF har 16.
Det måste betyda något (utöver att DIF är Mesta Mästarna)!
Tyvärr så missar jag de kommande två matcherna då jag är utomlands så jag kommer att vara lyckligt/olyckigt ovetande.
@nders skrev:
Nä, då hejar jag faen mer på Nyköping i matchen mot AIK i morgon.
Ingenting går @nders väg!
2-1 mot Nyköping och Gnaget är i play off 2!
Päronet skrev:
Tyvärr så missar jag de kommande två matcherna då jag är utomlands så jag kommer att vara lyckligt/olyckigt ovetande.
Det är nog lika bra... Bered dig på att följa Frölundas vidare äventyr i slutspelet när du kommer hem.
Ikväll gäller det! Nu jäääääävlar vill jag se att Djurgårdsspelarna är taggade till 100% så vi kan köra över sillstryparna en gång för alla! Förlorar vi ikväll så kan vi hälsa hem.
Tempo nu Dryden! Ska du få öppna ölen vid nedsläpp klockan 19:00 så ska det vara diskat, städat och färdigkäkat! Se så, ÖKA TEMPOT!
Och glöm för sjutton inte att hänga ut FBK-flaggan!
Edit: flaggan är uthängd! Den är så vacker!
Heja Luleå!
BlueSaint skrev:
Heja Luleå!
![]()
Tja, om Luleå vinner så är väl det ditt enda glädjande ämne ikväll.
Dryden skrev:
BlueSaint skrev:
Heja Luleå!
![]()
Tja, om Luleå vinner så är väl det ditt enda glädjande ämne ikväll.
![]()
Haha, ja vi får väl se!
Jag är i chocktillstånd, DIF har gjort två mål i samma match. Hallelulja!!
Fan! DIF får inte vinna i kväll! Heja Frölunda!!
marja skrev:
Jag är i chocktillstånd, DIF har gjort två mål i samma match. Hallelulja!!
Helt sjukt! Bara det är en seger!
m_soderlund, du är stockholmare! Skäms på dig.