Umm, Elitserien är väl avgjord. HV71 vann ju...
Elitserien 2003/04
483 svar · 11 412 visningar · startad av Dryden · sida 13 av 25
Frågan, av Dryden
Äntligen! Idag tjuvstartar hockeyns Elitserien säsong 2003/04 med matchen Djurgården - Linköping. Hur går era förhandstips? Om jag ska vara ärlig har jag inte satt mig in så mycket i lagen mer än de rubriker som nämnts i tidningarna. Dock tror jag nog att de två topplagen från föregående säsong, Frölunda och mitt eget lag, Färjestad, kommer att ligga i toppen även i år. Sedan har Modo fått hem nå
Läs frågan i sin helhet →Ojojoj!
10-1 och 7-0 på tio minuter i första! Sweet!
Samtidigt åkte skansengänget på däng (igen) mot Frölunda (igen) med 8-1 (igen)! Sweet!
Nu ska jag sätta mig på mAx med kvällstidningarna och njuta... :birp
Håll tyst, din gamle skäggbäver.
Japp, jag ska låta Skrovmålet tysta mun medan jag läser rubriker som "HV utklassade Modo" och "Frölunda har Dif i brygga". ;)
... om domaren är mutad och tutar o går på....... HV71 spelar bäst ändå... vi sjunger... *naaaana* *nananaaanaanaa*
Huj, gamla HV-låten, det var ett tag sen!
Fast det är mer drag i Fair Play Bands HV-låt, och de sjunger inte på stockholmska som i den gamla... ;)
*ligger i koma*
*vågen* :birp
Ett ord säger jag bara, PINSAMT!
caze skrev:
1 - 8, 1 - 8, ...
Jäkligt bra tippat måste jag säga. :e
FBK har 2-0 mot Luleå och det känns minst sagt lovande. Det jag dock är kritisk till är hur de verkar slappna av när de har ledninge. Så var det i första matchen och så var det igår. Måste skärpa sig i fortsättningen. Men men, bara de vinner. ;)
1-8, 1-8.
2-16.
Frölunda har två SM-guld.
DIF har 16.
Det måste betyda något (utöver att DIF är Mesta Mästarna)! ;)
Tyvärr så missar jag de kommande två matcherna då jag är utomlands så jag kommer att vara lyckligt/olyckigt ovetande. :h
@nders skrev:
Nä, då hejar jag faen mer på Nyköping i matchen mot AIK i morgon.
Ingenting går @nders väg! §jr
2-1 mot Nyköping och Gnaget är i play off 2! :bire
Päronet skrev:
Tyvärr så missar jag de kommande två matcherna då jag är utomlands så jag kommer att vara lyckligt/olyckigt ovetande. :h
Det är nog lika bra... Bered dig på att följa Frölundas vidare äventyr i slutspelet när du kommer hem. ;)
Ikväll gäller det! Nu jäääääävlar vill jag se att Djurgårdsspelarna är taggade till 100% så vi kan köra över sillstryparna en gång för alla! Förlorar vi ikväll så kan vi hälsa hem.
Tempo nu Dryden! Ska du få öppna ölen vid nedsläpp klockan 19:00 så ska det vara diskat, städat och färdigkäkat! Se så, ÖKA TEMPOT!
Och glöm för sjutton inte att hänga ut FBK-flaggan! :o
Edit: flaggan är uthängd! Den är så vacker! :f :e
Heja Luleå! :) :birp
BlueSaint skrev:
Heja Luleå! :birp :)
Tja, om Luleå vinner så är väl det ditt enda glädjande ämne ikväll. §jr ;)
Dryden skrev:
BlueSaint skrev:
Heja Luleå! :birp :)
Tja, om Luleå vinner så är väl det ditt enda glädjande ämne ikväll. §jr ;)
Haha, ja vi får väl se! §e
Jag är i chocktillstånd, DIF har gjort två mål i samma match. Hallelulja!! :)
Fan! DIF får inte vinna i kväll! Heja Frölunda!! :D
marja skrev:
Jag är i chocktillstånd, DIF har gjort två mål i samma match. Hallelulja!! :)
Helt sjukt! Bara det är en seger! :e
m_soderlund, du är stockholmare! Skäms på dig. :l