obelix Medlem sedan sep. 2002 8 900 inlägg Frågan 7 feb. 2004 23:08 #1
Roger Alvefur ler och frågar om jag är sugen på att prova en gång till. §e
Hoppas att farbror blå kan lära sig att använda detta nu...
Fast det skulle nog vara faslit kul och se den Polis som skjuter sig själv av misstag... §e :L
Polisen testar ny elchockpistol
Koplik Medlem sedan juli 2001 1 129 inlägg Sadist!
Man lär ju undvika den där Roger Alvefur. :l
L LeonL Medlem sedan dec. 2002 5 871 inlägg Wow! Ingen AB-länk ;) §jr
Re: Ett steg i rätt riktning...
obelix skrev:
Fast det skulle nog vara faslit kul och se den Polis som skjuter sig själv av misstag... §e :L
Om den polisen dessutom skjuter sig själv i foten så kommer han/hon inte kunna gå ett steg i någon riktning, vare sig det är rätt eller fel:OO
Dryden Medlem sedan aug. 2002 18 625 inlägg Ja, vid användning av det här vapnet så kan man förhoppningvis förhöra den misstänkte istället för att behöva fråga obduktionsförrättaren. :OO
obelix Medlem sedan sep. 2002 8 900 inlägg
Dryden skrev:
Ja, vid användning av det här vapnet så kan man förhoppningvis förhöra den misstänkte istället för att behöva fråga obduktionsförrättaren. :OO
Annars så blir det väl BBQ hos patologen...:OO :D §e :e
Usch och fy...
*Slår mig själv på fingrarna*
Osmakligt skämt på min ära... :l
C caze Medlem sedan sep. 2001 6 059 inlägg Sådär ja! nu börjar det likna något. Ett vapen som borde användas mot alla exempelvis äckliga reclaim the streetare och dylika våldsamheterl, men egentligen, klarar man verkligen 50 000 volt i de mängderna :q
mikul Medlem sedan aug. 2001 3 824 inlägg hehe...Jobbigt värre om man missar med dom där pilarna...Man hinner nog inte ladda om liksom om det kommer nån springandes med yxa :e
V Vimp Medlem sedan juli 2002 2 537 inlägg Vad coolt det skulle vara med ett helautomatiskt elchockgevär :P