Ikväll skall jag stå i baren igen för första gången sen innan jul. Salsakväll! :D
Jag skall alltså stå innanför baren, inte utanför den. ;)
124 svar · 2 975 visningar · startad av caze · sida 5 av 7
Själv ska jag åka snowboard ikväll sedan basta lite och efter det käka middag med några polare... :)
Läs frågan i sin helhet →Ikväll skall jag stå i baren igen för första gången sen innan jul. Salsakväll! :D
OveRRidE skrev:
Kom ihåg bara att det är kunderna som ska dricka upp det dom beställer, inte du. :bire
Så pass orutinerad är jag inte så att jag dricker upp vad våra kunder beställer.
Jag dricker upp det de inte beställer istället, det är mycket bättre. §e §jr
Ikväll blir det nog lite Photoshop, mera Spearhead och kanske lite italiensk fotboll på Canal+. Och en öl kanske, om den hinner kallna.
Whisky...och kaffe.
Tror det blir öl, CS och Whisky :OO
Kommer antagligen att tanka hela natten lång. :)
Det blir ett jävla festande asså! :birp
Spela Risk, dricka brännvin & lyssna på hårdrock är det som gäller i det Bireanska palatset i afton!
Lyssna på musik, spela lite Call of Duty och dricka cola. :D
...samt lite cola och påpcorn.
och musik såklart.. :)
Dricka brännvin, dunka musik o brudar! :e :P Förmodligen ;)
Låt bli tjejerna, det ger ändå inget jämfört med brännvinet!
mikul skrev:
Dricka brännvin, dunka musik o brudar!
Varför skall du dunka brudar för? Är inte det lite väl elakt? :q :OO
Har just kollat på halvkollat på finska uttagningarna till Melodifestivalen och självklart ställer Finland upp med en lika dålig låt ännu en gång.
Jobbigt då Jari Sillanpää (50+ tangogubbe) ska ställa upp och alla gamla tanter ska rösta på honom såklart så vinner han trots att hans låt var överlägset sämst...
... och spela galenpanna...ska jag. :)
...Ursäkta mig, men jag har ändrat mig...monopol skall jag spela...
Bättre så?
Fortsätter vårt härliga lanande. Och kommer gå och jobba senare i natt. Sen drar man igång igen och lanar, så mycket med datorn, cola, kaffe pizza och trevligt sällskap så har man räddat helgen.
okej....whiskyn är slut, kaffet är på upphällningen musiken är gammal
alternativen tycks vara:
Snus eller vatten.
Och själv sitter jag och läser vad andra ska göra istället för att göra nåt vettigt själv :OO