trexter skrev:
Någon som vet vem jag är? :o
Nej, du hette trexter.com för ett tag sen och du har haft en tupp som avatar, nåt mer minns jag inte. ;)
227 svar · 9 014 visningar · startad av OveRRidE · sida 5 av 12
Dagens trams. Jag har många gånger funderat på ifall den bild man har av människor som man 'känner' över nätet verkligen stämmer eller inte. Jag har iallafall oftast en väldigt klar bild framför mig om hur man föreställer sig personen i fråga. Om det nu är någon som tänker som jag, skulle det vara kul att höra era bilder av andra på wF och eventuellt hur de har ändrats iochmed en wF-träff eller
Läs frågan i sin helhet →trexter skrev:
Någon som vet vem jag är? :o
Nej, du hette trexter.com för ett tag sen och du har haft en tupp som avatar, nåt mer minns jag inte. ;)
@nders skrev:
OveRRidE
Överridaren är en obotlig romantiker, som är osjälvisk och kulturell.
Kulturell? :e
Oja, lika kulturell som en kanelbulle. Det andra stämmer dock ganska bra.
Jahapp? Nån som kan säga hur dom föreställer sig mig? Eller har jag varit här för lite på siståne?
asch, jag ger upp för min egen fåfänga, har jag postat för lite här, eller finnsdet någon åsikt om mig? ;)
hahaha fy va skoj å läsa denna tråden..
Precis sånt man vill läsa då man e sjuk :)
oelbal skrev:
Del Pero
Aktiv huligan med psykotiska tendenser. Anser att det är en merit att vara med i polisens brottsregister.
Freestyler?
Personligen saknar jag
Gustav - wFs playboy
a - Mystikens moder (fader?)
Mr. N.
Utomjording med kunskaper i fotokonsten. Gillar allehanda designsaker och älskar att pilla i Flash & Photoshop. :D
Nu är jag smått intresserad av vad folk har fått för uppfattning om mig. :)
m_soderlund skrev:
Mr. N.
Utomjording med kunskaper i fotokonsten. Gillar allehanda designsaker och älskar att pilla i Flash & Photoshop. :D
Jag som känner honom personligen vågar påstå att det stämmer väldigt bra ;)
m_soderlund
Ung, prydlig ”lillgammal” kille. Perfektionist med sakerligen ett ytterst valstadat rum. Valuppfostrad, ar kompis med alla och har alltid har snalla/kloka kommentarer pa lager. :)
Rikard
Lang smal blond stressad arbetsfortryckt synthare. Typen som alltid bara ar kompis med tjejerna (det brukar iofs vara de basta killarna som ar just det) men drommer om att vara Dario omgiven av Playboymodeller... ;)
Luxman
Han var precis som jag forestallde mig....fast lite varre... ;)
Hopplos romantiker med hjartat pa ratta stallet. Tanker ibland med fel del av kroppen... §e Svarigheter att halla tassarna i styr nar det finns kvinnor (alternativt sprit) i narheten. :OO Underbar humor, sjutton ravar bakom varje ora och mycket intelligent. Lurar dock inte mig...he he... :f
UlfT
Prydlig valbargad man som handlar pa Brothers/Dressman. Intelligent och mycket socialt medveten. Foredrar eventuellt att vara for sig sjalv lite IRL. Ar “WF:s kloka gubbe” under dagen men forvandlas till en playboy pa chattarna om natten. ;)
@nders
En ”sokare” som efter manga ar har hittat hem. Drommer sakerligen om trygghet och familjeliv. Vill bli en Svensson. Ambitios till det yttre men drommer nog egentligen om att slappa pa jobbet. ;) Fornuftet vinner alltid. Staller alltid upp for andra :f och ar en mycket engagerad van. En sann van for dom som far formanen.
bire
Forsoker ibland framsta som nagot han egentligen inte ar. En riktigt mysig kille som kan vara ens allra basta och trognaste van eller ens varsta fiende....tror jag. Mycket humor, fanar sig garna, overdriver och driver med sig sjalv for att slippa bli analyserad. Mycket social men ar typen som garna drar sig undan da och da for att i smyg lasa sliskiga Barbara Cartland romaner, dricka the och lyssna pa synth! §e
Bendro
Snall, snall och allt for snall ibland. En endaste stor nalle! Drommer ibland om att go CRAZY och bara sticka fran allt men ar for fornuftig for att gora det egentligen. Sagar darfor hansynslost sina vanners layoutforslag som hamnd for att saker i livet inte alltid ar som han vill att dom ska vara... ;)
Kan vara sjalvisk, langsint och envis som synden, vill ibland inte kompromissa, men har hjartat pa a-b-s-o-l-u-t ratta stallet.
En mycket bra van - underbar, trogen, intelligent, generos och hansynsfull. :f
annesophie: du har än en gång förgyllt min vardag! :f
annesophie
Glad och varm tjej med hjärtat på det rätta stället. En mycket god vän som alltid delar med sig av sina tips & råd. :bire
m_soderlund skrev:
annesophie
Glad och varm tjej med hjärtat på det rätta stället. En mycket god vän som alltid delar med sig av sina tips & råd. :bire
Fel fel fel....den anlysen går fetbort. ;)
annesophie är urtypen för en bitch, kan hon klippa till med ett djävulskt grin på läpparna så gör hon det. Hon älskar att tillrättavisa småglinen med sin ytterst kompetenta hjärna men hatar när lite mer mogna på wF går till attack mot hennes åsikter och ger sig aldrig.
Men det här var hennes goda sidor, hon har tyvärr vissa andra sidor också.
Hon har ett av de största och mest empatiska hjärtan jag stött på, dessutom lika hopplös romantiker som jag själv är. Jag tror dessutom hon läste fotoböcker och design istället för barnböcker som barn för det finns få personer som har sån fallenhet för komposition som annesophie.
Luxman skrev:
annesophie är urtypen för en bitch, kan hon klippa till med ett djävulskt grin på läpparna så gör hon det. Hon älskar att tillrättavisa småglinen med sin ytterst kompetenta hjärna men hatar när lite mer mogna på wF går till attack mot hennes åsikter och ger sig aldrig.
Ha ha! :birp Sa sant..sa sant! Mitt sanna jag.
m_soderlund är en Tokholmsson som hellre spenderar helgen på IRC (eller liknande) än IRL. Nyfiken på folk, chattar som en galning och är oftast glad och munter. Vill dock bli mer egen och flytta hemifrån så han får sköta saker och ting på sitt sätt. ;)
SirPeter är en lugn och sansad pojke som med ro löser problem som har med Office-paketet att göra. Ickerökare kan jag tro.
Dryden skrev:
Ickerökare kan jag tro.
Numera ja. Har dock varit storrökare fram till för sju år sedan. ;)
Dryden skrev:
m_soderlund är en Tokholmsson som hellre spenderar helgen på IRC (eller liknande) än IRL. Nyfiken på folk, chattar som en galning och är oftast glad och munter. Vill dock bli mer egen och flytta hemifrån så han får sköta saker och ting på sitt sätt. ;)
Hm, klockrent! :D
Dock spenderar jag gärna tid med folk IRL än via IRC/ICQ m.m. - det råder för tillfället brist på roliga personer att umgås med under helger m.m. :l
=SirPeter är en lugn och sansad pojke som med ro löser problem som har med Office-paketet att göra. Ickerökare kan jag tro.
Vet du detta? I så fall sprack mitt säkraste tips.
Jag föreställde mig SirPeter som en liten mager förskolelärare som undervisar i sång och kristendom. Renlevnadsmänniska med förtroendeuppdrag inom Pingströrelsen. En ödmjuk ung man vars viktigaste fritidssyssla är promenader med traktens gamla ;)
Johnny Rönnberg
Johnny blev som spadbarn placerad i en rymdkapsel av sina riktiga biologiska foraldrar Xirp och Xorp (varfor fortaljer ej histrorien) som bodde pa planeten kand for oss som M-1158891. Kapseln skots ut i rymden och stortade sa smaningom, efter en miljard ljusar eller sa, pa planeten Tellus.
Johnny blev funnen, och sedermera adopterad, av familjen Ronnberg, men da han under hela sin uppvaxt alltid kande sig annorlunda (de andra barnen hade namligen varken gront skinn eller antenner) drogs hans intresse fran bilar och Lego och riktades mer och mer mot den oandliga rymden.
Den lockade honom oforklarligt, de morka stjarnkladda vidderna kallade han redan tidigt i livet...av anledningar han langt senare skulle forsta - ”hem”.
I skolan upeholl han fasaden av en vanlig Svensson...eller ja…Ronnberg da...var lite av klassens nord, spelade clown pa roliga timmen och insisterade fnissande, till tjejernas stora skrack, pa att leka Ryska Posten pa skoltoaletten under rasterna.
Men nar kompisarna och lararna inte sag begravde han nasan djuuupt i tjock rymdfacklitteratur, komplicerade fysikteorier och trakasserade NASA med mail och brev sa till den milda grad att dom fick en svensk domstol att utfarda kontaktforbud mot den da blott 16-arige yngligen.
Hans far, som under alla ar tvingat Johnny att bara brunkram for att dolja det grona skimmer som hans hud avgav, orade sig mer och mer for hans fanatiska Star Trek intresse och fick slutligen nog nar Johnny ville plastikoperera sina oron for att mer likna Spock. Han overtalade Johnny, ja det var inte latt, att slappa drommarna pa att bli astronaut alternativt astrofysiker och fick honom att valja El-Tele som forstahansval till gymnasiet.
Johnny vaxte upp och arbetade enligt sin strange fars vilja som elektriker. Men han kunde aldrig glomma rymden, platsen han kallade ”hem” och satt mangen natter pa taket till forortsvillan, ikladd sin finaste rymdkostym och sin mobil, och dromde. ”Johnny call home” upprepade han tyst for sig sjalv om och om igen...
...och sa vitt jag vet sitter han fortfarande under sin stjarnhimmel pa natterna och kisar mot avlagsna planeter och galaxer.
;)
LeonL skrev:
Dryden
En av Rydén-trillingarna som är fotointresserad, och som är kort enligt han själv.
De är inte trillingar. Eftersom du ser tre personer och en måste ha fotat så måste de ju vara fyra personer! Fyrlingar! Eller? Tänker jag fel?
magnusfeldth: Visst kan de vara fyra, men jag har inte hört talas om att de skulle vara fler än tre. Jag tror på fjärrutlösare!
Dessutom såg jag alla tre, och bara tre, sent en kväll i somras på Gröna Lund.