Är väl ganska naturligt att de kunder som samtidigt är wF'are, vänder sig till aleborg via forumet? ;)
Aleborg problem
82 svar · 2 574 visningar · startad av Kermit · sida 4 av 5
Frågan, av Kermit
Verkar som det är problem på aleborg.... ?
Läs frågan i sin helhet →Erik Juhlin skrev:
Har inte Aleborg ett supportnummer eller är webForum Aleborgs supportkanal? ;)
support@aleborg.com
Brukar vara ungefär lika snabbt som att prata i telefon.
men eftersom aleborg var ner var det svårt att nå mailen oxo...Men nu funkar allt igen :-)
I sådana fall som detta så fungerade tydligen wF som den alternativa supportkanalen, och detta med bra resultat. :e
5 wf i betyg ;)
cyprys skrev:
I sådana fall som detta så fungerade tydligen wF som den alternativa supportkanalen, och detta med bra resultat. :e
5 wf i betyg ;)
5? Vad futtigt. 6 ska det banne mig vara! :birp
Kermit skrev:
men eftersom aleborg var ner var det svårt att nå mailen oxo...Men nu funkar allt igen :-)
Vågar du inte använda telefonen? ;)
Erik Juhlin skrev:
Kermit skrev:
Vågar du inte använda telefonen? ;)
Han hade inte telefonnumret i minnet :)
Telefon må vara bra, men här har ju många fått svar snabbt och lätt och Aleborg har sluppit(?) många samtal för att upprepa samma svar.....
Kermit: mitt svar var bättre §jr
Precis!
Tänker mig Anders sitta frustrerad över fel som inte han rår över, och svara på det 75:e telefonsamtalet där någon frågar varför servern är nere och när den kommer upp igen. :)
Då det verkar vara en hel del medlemmar som har aleborg som host, verkar det väl vettigt att många flugor ( :e) blev på smällen?
PeW skrev:
Då det verkar vara en hel del medlemmar som har aleborg som host, verkar det väl vettigt att många flugor ( :e) blev på smällen?
:e :birp
Hmm, nu har aleborg.com varit nere i en halvtimme hos mig...
Japp..verkar strula igen...
samma här..
Det är samma fel som tidigare, brandväggen har gett upp igen, dom arbetar på det!
=) dags att ordna en ny och vettigare brandvägg kanske =))
Aleborg du får smiska din ISP verkar nere igen nu. Kommer inte åt något.
Dags att byta ISP kanske? §jr
Tengblad skrev:
Aleborg du får smiska din ISP verkar nere igen nu. Kommer inte åt något.
Aleborg i ett infomail skrev:
Serverflytt
Har nu fått information från vår serverhall att flytt av våra servrar kommer att ske under Söndagen den 31 augusti.
Detta kommer att ta ca 2-3 timmar eftersom vi samtidigt kommer att passa på att uppgradera lite hårdvara samt att byta IP på samtliga servrar. Flytten innebär att servrarna hamnar i en modernare lokal med bättre säkerhet. Under flyttningen kommer inte webbplatser eller mail vara åtkomliga.