Luxman skrev:
"Sov nu i ro bästa tråd, må medlemmarna vörda ditt minne med tystnad" :h
Icke! Nu ska vi allt pressa ur informationen! §jr
505 svar · 15 844 visningar · startad av Luxman · sida 14 av 26
Vågar man, efter alla andra här redan dokumenterade skador på min lekamen, nämna att jag just nu sitter dubbelvikt med brutet bröstben. Jag kan behöva lite uppmuntran, dock inga kramar eller något som kan locka till skratt. Jag kan inte berätta vad som hänt för då slutar ni inte skratta innan midsommar och eftersom skratt är mindre lämpligt just nu så säger jag inget ;) För Bires information så
Läs frågan i sin helhet →Luxman skrev:
"Sov nu i ro bästa tråd, må medlemmarna vörda ditt minne med tystnad" :h
Icke! Nu ska vi allt pressa ur informationen! §jr
hypatia skrev:
Det skulle också kunna betyda att han hade bilder på Luxman i pinsamma situationer med lättklädda fruntimmer samtidigt som han hotade att skicka dessa till olämplig adress...
Hmm jag har hört, från en ganska säker källa :e att det i Rikards ägo finns bilder på Luxman på vilka han är, iklädd en handduk och tätt ihopslingrad med ett par tvillingar (av modell yngre). :OO ;) Dock vet jag att bröstbensskadan uppstod tidigare, kanske i en liknande situation? :OO ;)
Synd att Rikard är...omutbar.... :l
Om du inte berättar nu så kanske vi börjar gissa hur det gick till :e
Nu skall prinsessan och hypatia inte lustiggöra sig över något så seriöst som "The Towel day". Handuken var draperad över en axel som seden påbjuder den dagen.
Befträffande tvillingarna som också hängde över axeln så var det bara en spontan yttring från omgivningen när Rikard och jag hyllade dagen genom att ta av oss skjortorna kl 24.00 och förevisa Towel day tröjorna. ;)
*pooof*...bort från tråden nu.
Beträffande gissningar så kanske jag senare under dagen kommer med några olika förklaringar till händelsen som är upphovet till denna tråd. Så får ni själva välja vilken version som passar händelsen bäst i era ögon. §e
Hur många gånger skall vi behöva "bumpa" tråden innan du kläcker ur dig fadesen :q
*
**
**
**
**
**
Upp igen :e
Luxman skrev:
Beträffande gissningar så kanske jag senare under dagen kommer med några olika förklaringar till händelsen som är upphovet till denna tråd. Så får ni själva välja vilken version som passar händelsen bäst i era ögon. §e
Så länge en av dem är sann så :e
Berätta nu!!! x(
frankof skrev:
Hur många gånger skall vi behöva "bumpa" tråden innan du kläcker ur dig fadesen :q
*
**
**
**
**
**
Jag förväntar mig att Luxman sanningsenligt beskriver hur bröstbenet gick av i denna tråd.... och inte sprider desinformation i andra trådar som jag inte orkar läsa :P
hypatia skrev:
frankof skrev:
*
**
**
**
**
**
frankof skrev:
hypatia skrev:
frankof skrev:
*
**
**
**
**
**
Sniff...det luktar minuspoäng lång väg...haha
Men förbenade hypatia, det är tur att såpan måste hålla sig i sina trådar annars hade du legat illa till. :h
Jag skall fila på orsakerna, en av de presenterade orsakerna kommer att vara den rätta beskrivningen. Frågan är bara om jag gör ett tillräckligt långt inlägg så orkar merparten inte att läsa inlägget varvid sanningen ändå kommer att bli en förborgad hemlighet. Dags för ett sedvanligt Luxmanskt mastodontinlägg. §e
Luxman jag lovar att jag ska läsa allt... ;) §jr
Oh? *är officiell mobbare* :e
Kommer självfallet, även jag, att uppmärksamt läsa varje litet ord av bekännelsen... -när- den nu kommer :P
frankof skrev:
*
**
**
**
**
**
Jag kommer enbart att läsa den meningen där den rätta orsaken står. :e Tur att man vet vad man skall sålla bort i det här fallet. ;)
frankof skrev:
hypatia skrev:
frankof skrev:
*
**
**
**
**
**
Hoppsan... nu kom jag åt det där inlägget igen... §jr
Hur måru nu Luxman? Hämtat dig totalt?
frankof skrev:
*
**
**
**
**
**
Hade halkat lite väl långt ner tycker jag §e