PalleMedlem sedan apr. 20003 174 inlägg* lägger mitt 1000´e på en hejjarramsa till @nders *

Hejja @nders friskt humör, visa brösten som sig bör.
Upp med armen ut med ett finger, ut med nästa så som om det ringer.
Upp med näven och fingrarna i luften, ner med whiskeyn och ut med förnuften.
Put the pedal to the metall och give it some gas, it´s time to kick some serios red-team-ass!
Firar mitt 1000´e inlägg lite så här på kanten här nere istället..
* dummdidumm *
mikulMedlem sedan aug. 20013 824 inläggHehe...Grattis Palle! :birp
Hur gör man alla dessa coola smileys?????
AaasahMedlem sedan mars 20034 471 inlägg
BulletBoyCrime skrev:
Antagligen är de reserverade för lagdeltagare... :(
Jag skulle vilja veta varför Del Pero diskades... :q
:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg*ser till att såpa-baren hålls aktiv trots att det blev onsdag för en timme sen*
Meeeh, så kommer aasah och skriver bara sådär... :e
mikulMedlem sedan aug. 20013 824 inlägg*kliar mig själv i hövvet och kollar igenom vad som än så länge saknas på våran lagsida...märker att det är mycket.... dags att börja jobba lite till då ;) :P*
hypatiaMedlem sedan feb. 20016 388 inlägg
aasah skrev:
BulletBoyCrime skrev:
Antagligen är de reserverade för lagdeltagare... :(
Jag skulle vilja veta varför Del Pero diskades... :q
Så måste det nog vara... 
Varför vårt kära päron och ledstjärna i livet, Del Pero, diskades, får vi nog aldrig veta... 
P.S. Palle är dum!
TheonMedlem sedan jan. 20023 554 inläggRöda gubbar till jul tack 
@ndersMedlem sedan juni 200032 967 inlägg*kastar äpplemos på hypatia och PeW*
hypatiaMedlem sedan feb. 20016 388 inlägg*kastar lingonmos på snabelkillen*
Kolla, han blev alldeles röd ju!!! 
@ndersMedlem sedan juni 200032 967 inläggMoget!
Här luktar det gammal bäver.
QuidMedlem sedan juni 20006 022 inläggOm man tar bort det blåa ur lila så får man röd och om man är under vattnet för länge så får man ingen luft... det är sånt som jag tänker på...
hypatiaMedlem sedan feb. 20016 388 inläggQuid, det där har jag också tänkt på!!! Och om man tar bort vitt från rosa så blir det också röd... 
Jag har nog massor att tänka på idag. 
hypatiaMedlem sedan feb. 20016 388 inlägg*tvättar @nders bäver, så att den inte luktar så mycket*
RikardMedlem sedan dec. 199917 055 inläggUtröstning 3
Tredje utröstningen!
Valprocessen denna gång var synnerligen enkel. Samtliga i det lag som presterade sämst på uppdraget - lag blå - är automatiskt nominerade. Därigenom fyller internnomineringarna ingen funktion i det blå laget denna gång. I lag rött har följande personer blivit nominerade av lagkamrater genom att PM har skickats till tävlingsledningen.
Tävlingsledningen har också noterat att inget av de två lagen har utnyttjat möjligheten att nominera någon i motståndarlaget.
Då det blå laget presterade ett sämre lagresultat än det röda laget, så straffas det blå laget genom att tvingas rösta ut två medlemmar.
Följande gäller för röstningen:
- Man får inte rösta på sig själv.
- Om samma person röstar flera gånger under röstningstiden kommer den senast postade röstningen som uppfyller nedan nämnda kriterier att räknas.
- Röstningen börjar nu och avslutas 22:14:59 21/5.
En röst som får tidstämpeln 22:15 kommer alltså inte att godtas då den ligger utanför röstningsintervallet.
Varje lagdeltagare postar ett publikt inlägg i tråden "IT-Brothers: Infernaliska såpa-bar!". Detta inlägg ska uppfylla följande kriterier:
- Namnet på den som önskas röstas ut.
- En motivering varför personen ska röstas ut.
För det blå laget gäller att varje lagmedlem ska rösta på två personer och ge en motivering för varje person.
Följande är nominerade:
------------------
hypatia
Johnny Rönnberg
Quid
SgtPepper
------------------
:stefan:
@nders
annesophie
Kitti
Mika3l
mikul *
Selle
------------------
Eftersom hela lag blått är nominerad denna gång kvarstår mikuls automagiska nominering till nästa gång - p.g.a. den tidigare missen.
BrimbaMedlem sedan dec. 19995 874 inläggJag röstar ut SgtPepper med motiveringen att han inte har varit speciellt aktiv och att om han bara skulle få flyta med tack vare sitt ickedeltagande skulle han kunna bli hur farlig som helst i slutet av programmet! GAAH!
QuidMedlem sedan juni 20006 022 inläggJag röstar på SgtPepper eftersom han knappt med i tävlingen...
RikardMedlem sedan dec. 199917 055 inläggInformation i förbifarten...
Alla internnomineringar som kommer in före 22:15 kommer att påverka den publika omröstningen som startas ikväll.
Jag vill även påminna lagen om att ni kan enas om en kandidat i motståndarlaget som ska nomineras till nästa utröstningsomgång.