webForumDet fria alternativet

IT-Brothers: Infernaliska såpa-bar!

Småprat

1 727 svar · 53 384 visningar · startad av Luxman · sida 10 av 87

Frågan, av Luxman

Inledande information och lagindelning: Lag Röd bassebhu beatbox DelPero Gandalf hypatia Johnny Rönnberg mikul oelbal Quid SgtPepper SirPeter Lag Blå @nders :stefan: annesophie Babbelfisken Brimba Kitti Mika3l Racerankan Selle voigtann1 zipp3r För varje lag startas en lagtråd, där skall varje medlem posta sina inlägg i sitt lags respektive färg. Detta kommer även

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan aug. 20003 742 inlägg

Gandalf skrev:

Såja Luxman, han är bara avundsjuk för att han inte sitter i samma åtråvärda sits som du gör, här korkade precis upp en flaska årgångsvin, jag bjuder på några glas... ta lite ost också, den är verkligen delikat! :)

Ahh en kille som börjar förstå ett och annat. :h

Medlem sedan sep. 20012 186 inlägg

Jajemen, måste ju smöra upp lite om detta ska lyckas: http://www.webforum.nu/showthread.php?s=&postid=635349#post635349

Medlem sedan dec. 20021 061 inlägg

*vaknar upp igen [det börjar bli en vana nu] och inser varför det är som det är. Detta måste firas med grogg till Skål

Börjar sjunga lite...Ja, vi elskar dette Landet...* :birp

Tävlingsledningen informerar, nya uppdrag

Lagens två nya uppdrag

1. Mellan klockan 18:00-19:00 imorgon söndag ska så många som möjligt av tävlingsdeltagarna posta minst ett inlägg i tråden IT-Brothers: Infernaliska såpa-bar!
    Vinnare av denna uppgift är det lag som lyckats samla flest deltagare - proportionellt sett - i tråden inom ovan angivna tidpunkter.
    I den här uppgiften räknas inte Babbelfisken som lagmedlem.
  2. Före onsdag 21:00 skall lagen presentera en länk till en lagsida. Denna sida ska innehålla er lagsymbol, er slogan, en kort presentation av varje lagdeltagare (minst 40 tecken/deltagare) samt en egenhändigt skapad skiss på hur ni tycker att kjell, Luxman och Rikard ser ut (fotografier är ej tillåtna).

Nästa utröstning
Nästa utröstning kommer att startas imorgon kväll och pågå fram till midnattskiftet måndag-tisdag. Det kommer att vara en öppen omröstning. Detta innebär att samtliga webForums medlemmar kommer att ges möjlighet att avgöra vilken/vilka deltagare som ska ut.

red/ För att inte ens tävlingsledningen kan stava rätt ;)

Medlem sedan nov. 20018 492 inlägg

Weeee!

Är det någon/några tekniker man inte får använda vid hemsidebyggandet?

Medlem sedan dec. 199917 055 inlägg

Nej, ni får använda precis vilka medel ni vill bara ni uppnår slutresultatet.

Ok. :)

Medlem sedan feb. 20003 785 inlägg

Skandal, skandal - en domarskandal!

Vad är detta?!! :o

Jag dementerar givetvis allt.
Som den martyr, man och värdige vinnare jag trots allt är kommer jag dock att ta straffet som en protest mot tävlingsledningen.

Tävlingsledningen: AVGÅ!

Att du postar inlägget i svart och inte i rött kan bara tolkas som att du har funnit dig i beslutet och nu avser smutskasta tävlingsledningen med syfte flytta bort fokus från din fruktansvärda osportslighet.

Jag skrev:

Som den martyr, man och värdige vinnare jag trots allt är kommer jag dock att ta straffet som en protest mot tävlingsledningen.

Jag kan inte annat än hoppas på att tävlingsledningen rannsakar sig själv, att ni väljer att läsa mellan raderna är inget annat än beklagligt.

Avgå!

Nu citerar du i blått också... :OO

Medlem sedan nov. 20016 480 inlägg

Rikard skrev:

Nu citerar du i blått också... :OO

hehe §e

*Sätter mig i soffan med en välförtjänt iskall öl*

*Plockar fram den lilla svarta, beredd att notera* ;)

Medlem sedan feb. 200115 571 inlägg

Vill du kanske ha en liten whisky med Luxman?

Del Pero skrev:

Jag kan inte annat än hoppas på att tävlingsledningen rannsakar sig själv, att ni väljer att läsa mellan raderna är inget annat än beklagligt.

Avgå!

Jag trodde du var man för dina handlingar Del Pero, jag trodde den epoken var slut när forumledarna var kärringar. §e

Får det vara påfyllning ärade Luxman, och kanske lite massage också?

SirPeter skrev:

Vill du kanske ha en liten whisky med Luxman?

Den kan slinka ner också, tack Sirpan!
Noterar att röda Sirpan varit på besök

Medlem sedan feb. 200115 571 inlägg

*knuffar undan Mika3l från Luxman bara för att han inte ens skulle kunna se skillnad på riktig whisky och hemgjord sörja* Varsågod Luxman, här får du en 6:a Macallan. :bire

Medlem sedan nov. 20016 480 inlägg

. §e

263 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
121 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
129 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
131 ms — ändringar (db)