webForumDet fria alternativet

IT-Brothers: Lag Röd

Småprat

271 svar · 8 186 visningar · startad av Luxman · sida 12 av 14

Frågan, av Luxman

bassebhu, beatbox, DelPero, Gandalf, hypatia, Johnny Rönnberg, mikul, oelbal, Quid, SgtPepper och SirPeter. Tävlingsledningen förväntar sig att respektive lag snarast , här i tråden, meddelar vilken person de utser till lagledare.

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan feb. 200115 571 inlägg

*fixar juice till brännvinet av apelsinen*

Medlem sedan feb. 20016 388 inlägg

Del Pero skrev:

Vad tid det här tar, hur länge ska jag behöva vänta på mitt pris? Är det så här en vinnare behandlas? :l

Nej, vinnare behandlas helt annorlunda... det är så här du behandlas. :birp

Medlem sedan aug. 20003 742 inlägg

Tävlingsledningen behandlar Del Pero

Viktig information för det röda laget är postad här.

Medlem sedan feb. 200115 571 inlägg

Jag röstar för att vi väljer in hypatia som lagledare igen så att vi kan avsätta henne ytterligare en gång i mitten av veckan som kommer. §e

Tävlingsledningen informerar

Ny information presenterad här, nu behöver ni inte undra längre. :)

Medlem sedan juni 20006 022 inlägg

Jag som trodde Del Pero var tuff... jag hade visst fel... Vem ska vara Lagledare nu då? Jag röstar på hypatia, men det är ju bara för att jag gillar att vara under tjejer :)

Medlem sedan jan. 20014 973 inlägg

Päron! :o

Medlem sedan juni 20006 022 inlägg

Jag kommer att vara frånvarande imorrn mellan 13:55 och 16:00, jag ska åka till rymden... och jag skiter fullständigt i att Johnny Rönnberg är rymdansvarig... jag gör som jag vill!!!

Medlem sedan nov. 20016 480 inlägg

Gör så Quid. Vi kommer inte att sakna dig.

Jag lägger också en röst på hypatia som lagledare

Medlem sedan sep. 20012 186 inlägg

Får jag ett wildcard nu då DelPero blev diskad? :q

Medlem sedan dec. 20021 061 inlägg

Quid skrev:

Jag kommer att vara frånvarande imorrn mellan 13:55 och 16:00, jag ska åka till rymden... och jag skiter fullständigt i att Johnny Rönnberg är rymdansvarig... jag gör som jag vill!!!

Hmmm, tar och noterar i lila vita, hmmm.

Medlem sedan dec. 199917 055 inlägg

Nya uppgifter och ny information!

wehaaa, nya uppgifter.

men väldigt illa att jag har konsert vid den tiden. kan man få dispens för att lösa det på annat sätt?

Nope, men du kan få en ledtråd. ;)

Rikard skrev:

Ok, den ledtråden gick jag bet på =/ Ska jag trixa om så att tiden visar fel på ett inlägg jag gör? ska jag använda pm-fuktionen till att lösa uppdraget? ska jag få ditt lösenord, logga in som dig och lösa uppdraget? det var vad jag kunde kräma ur tråden du postade :birp

sen vill jag ha en förklaring vad luxman menar med "tävlingsdeltarna", annars kan jag ändå inte delta i tävlingen och därmed kan jag inte misslyckas och bli underkänd i uppdraget §e

Luxman kommer förmodligen slå mig blodig, men det där ger banne mig ett pluspoäng. :e

Sen att det var jag som råkade ha skrivit just den texten egentligen är en helt annan femma och tillika inget jag kommer att erkänna. :OO :e

bassebhu skrev:

Rikard skrev:

Ok, den ledtråden gick jag bet på =/ Ska jag trixa om så att tiden visar fel på ett inlägg jag gör? ska jag använda pm-fuktionen till att lösa uppdraget? ska jag få ditt lösenord, logga in som dig och lösa uppdraget? det var vad jag kunde kräma ur tråden du postade :birp

sen vill jag ha en förklaring vad luxman menar med "tävlingsdeltarna", annars kan jag ändå inte delta i tävlingen och därmed kan jag inte misslyckas och bli underkänd i uppdraget §e

Vem är luxman? §jr

Rikard skrev:

Luxman kommer förmodligen slå mig blodig, men det där ger banne mig ett pluspoäng. :e

Sen att det var jag som råkade ha skrivit just den texten egentligen är en helt annan femma och tillika inget jag kommer att erkänna. :OO :e

lol

och Luxman gör sig lustig som vanligt :birp

bassebhu skrev:

lol
och Luxman gör sig lustig som vanligt :birp

Du lär dig. ;)
och jag har fixat felstavningen.

Medlem sedan feb. 20016 388 inlägg

SirPeter skrev:

Jag röstar för att vi väljer in hypatia som lagledare igen

Quid skrev:

Jag röstar på hypatia

bassebhu skrev:

Jag lägger också en röst på hypatia som lagledare

Nämen... :r oj!
Jag känner mig så hedrad att jag måste göra några baklänges frivolter... och rodna samtidigt. :r

Tack kära lagkamrater!!! :D :bire

305 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
128 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
170 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
130 ms — ändringar (db)