*fixar juice till brännvinet av apelsinen*
IT-Brothers: Lag Röd
271 svar · 8 186 visningar · startad av Luxman · sida 12 av 14
Frågan, av Luxman
bassebhu, beatbox, DelPero, Gandalf, hypatia, Johnny Rönnberg, mikul, oelbal, Quid, SgtPepper och SirPeter. Tävlingsledningen förväntar sig att respektive lag snarast , här i tråden, meddelar vilken person de utser till lagledare.
Läs frågan i sin helhet →Del Pero skrev:
Vad tid det här tar, hur länge ska jag behöva vänta på mitt pris? Är det så här en vinnare behandlas? :l
Nej, vinnare behandlas helt annorlunda... det är så här du behandlas. :birp
Jag röstar för att vi väljer in hypatia som lagledare igen så att vi kan avsätta henne ytterligare en gång i mitten av veckan som kommer. §e
Jag som trodde Del Pero var tuff... jag hade visst fel... Vem ska vara Lagledare nu då? Jag röstar på hypatia, men det är ju bara för att jag gillar att vara under tjejer :)
Päron! :o
Jag kommer att vara frånvarande imorrn mellan 13:55 och 16:00, jag ska åka till rymden... och jag skiter fullständigt i att Johnny Rönnberg är rymdansvarig... jag gör som jag vill!!!
Får jag ett wildcard nu då DelPero blev diskad? :q
Quid skrev:
Jag kommer att vara frånvarande imorrn mellan 13:55 och 16:00, jag ska åka till rymden... och jag skiter fullständigt i att Johnny Rönnberg är rymdansvarig... jag gör som jag vill!!!
Hmmm, tar och noterar i lila vita, hmmm.
wehaaa, nya uppgifter.
men väldigt illa att jag har konsert vid den tiden. kan man få dispens för att lösa det på annat sätt?
Rikard skrev:
Nope, men du kan få en ledtråd. ;)
Ok, den ledtråden gick jag bet på =/ Ska jag trixa om så att tiden visar fel på ett inlägg jag gör? ska jag använda pm-fuktionen till att lösa uppdraget? ska jag få ditt lösenord, logga in som dig och lösa uppdraget? det var vad jag kunde kräma ur tråden du postade :birp
sen vill jag ha en förklaring vad luxman menar med "tävlingsdeltarna", annars kan jag ändå inte delta i tävlingen och därmed kan jag inte misslyckas och bli underkänd i uppdraget §e
Luxman kommer förmodligen slå mig blodig, men det där ger banne mig ett pluspoäng. :e
Sen att det var jag som råkade ha skrivit just den texten egentligen är en helt annan femma och tillika inget jag kommer att erkänna. :OO :e
bassebhu skrev:
Rikard skrev:
Nope, men du kan få en ledtråd. ;)
Ok, den ledtråden gick jag bet på =/ Ska jag trixa om så att tiden visar fel på ett inlägg jag gör? ska jag använda pm-fuktionen till att lösa uppdraget? ska jag få ditt lösenord, logga in som dig och lösa uppdraget? det var vad jag kunde kräma ur tråden du postade :birp
sen vill jag ha en förklaring vad luxman menar med "tävlingsdeltarna", annars kan jag ändå inte delta i tävlingen och därmed kan jag inte misslyckas och bli underkänd i uppdraget §e
Vem är luxman? §jr
Rikard skrev:
Luxman kommer förmodligen slå mig blodig, men det där ger banne mig ett pluspoäng. :e
Sen att det var jag som råkade ha skrivit just den texten egentligen är en helt annan femma och tillika inget jag kommer att erkänna. :OO :e
lol
och Luxman gör sig lustig som vanligt :birp
bassebhu skrev:
lol
och Luxman gör sig lustig som vanligt :birp
Du lär dig. ;)
och jag har fixat felstavningen.
SirPeter skrev:
Jag röstar för att vi väljer in hypatia som lagledare igen
Quid skrev:
Jag röstar på hypatia
bassebhu skrev:
Jag lägger också en röst på hypatia som lagledare
Nämen... :r oj!
Jag känner mig så hedrad att jag måste göra några baklänges frivolter... och rodna samtidigt. :r
Tack kära lagkamrater!!! :D :bire