en fråga bara. Är det någon som fått tröja hittils?
eller skickas alla samtidigt?
T-Shirt - Status ?
42 svar · 1 892 visningar · startad av Nickemannen · sida 2 av 3
Frågan, av Nickemannen
Hur går det för våra kära t-shirts ?
Läs frågan i sin helhet →Varför inte ta upp fler beställningar nudå när grejjerna ändå inte har kommit iväg?
Det kanske går fort att trycka upp 20st till som kan skickas samtidigt ;) *sneglar på dom som vill ha t-shirt* :p
Som en födelsedagspresent kan du få köpa en av mina. Jag beställde två. Men när man inte får dom kan det göra detsamma.
Lasp skrev:
Som en födelsedagspresent kan du få köpa en av mina. Jag beställde två. Men när man inte får dom kan det göra detsamma.
åhh, vad generös.. :r ;)
JAreMANNEN skrev:
Lasp skrev:
Ett sådant generöst erbjudande vet jag inte om jag kan tacka ja till... :r ;)
kan man fortfarande beställa t-shirts?
Jag förstår om det kan börja bli irriterat här och med all rätt :r Nu har jag gjort så att jag har tagit ledigt (som några föreslog) från några andra åtaganden här framöver. Så att jag kan fixa klart det sista och skicka tröjorna. Så så länge jag inte blir överkörd eller rammlar från balkongen så kommer t-shirtsen att skickas den närmaste veckan!
/r för er som undrar så kommer det att bli ett antal över sen om det är någon som skulle vilja ha som inte beställt.
Kan nu alla som bor i Örebro-trakten ge f-n i att jaga Tengil med era bilar, motorcyklar, mopeder, barnvagnar och allt vad det nu kan tänkas vara så han kan skicka tröjorna i nästa vecka. ;)
Och du Tengil, du ger 17 i att gå ut på din balkong på minst en vecka. ;)
okej, i så fall, finns det fortfarande någon sida där man kan lägga en beställning?
lergell skrev:
okej, i så fall, finns det fortfarande någon sida där man kan lägga en beställning?
Jag tror du gör bästi att PMa
okaj
Weeee! :D
Selle skrev:
Weeee! :D
Tengblad, hur lång semester tog du egentligen?
:OO :OO :OO :OO Verkar som att ni inte kommer att få några tröjor...
hp skrev:
:OO :OO :OO :OO Verkar som att ni inte kommer att få några tröjor...
Hehe, no shit? §e
Nog kommer de men om hur lång tid, det du ;)