På lördag skall jag och några polare till ett otroligt roligt ställe som heter enånger(ca 6 timmar med tåg ;) :e)!(Det ligger mellan söderhamn och hudiksvall)
Där vi skall Åka bräda, åka skooter, festa & ha kul.
Hoppas ni blir avundsjuka på att vi ska ha så kul ;) :e
ps. enånger är typ det minsta ni kan tänka er i norrlands skogar ;) :e
/ Mikul
Jag är inte det minsta avundsjuk.
Jag kommer att vara i Stockholm, Sveriges största håla. Här finns all man (normalt) kan tänka sig. Alla kuliga saker man kan göra och så vidare. Så varför skulle jag vara avis :q :p :p :p
ähhh, viking bor ju i storstan ju. tacka vet ja norrmesunda där far min bor. grusväg, egen golfbana(-åker), 2 egna badplatser och 2 lador (varav en är inredd till festlokal) och så en himla massa skog. fett skönt.
förresten. norrmesuna - där bodde typ de första neandertalarna i sverige sägs det. :e
/ Mikul
Jag är inte det minsta avundsjuk.
Jag kommer att vara i Stockholm, Sveriges största håla. Här finns all man (normalt) kan tänka sig. Alla kuliga saker man kan göra och så vidare. Så varför skulle jag vara avis :q :p :p :p
Tja, jag tror inte det skulle vara så populärt om man började köra skooter inne i stan :e
Hehe.... åkte bräda efter skootern idag... va skitkul, hann bara dra två åk dock... men en 180-nosegrab fick jag till i alla fall...
Byggde upp hoppet lite också efter det, så i morron blir det 360 nosegrab ;) :e
Hehe...Va mä om en skooterolycka idag...
Jag rejsade lite på gården och så upptäckte jag att jag inte skulle klara en sväng så jag försökte bromsa, men handskarna fastnade i gasen så jag drog på järnet rätt in i "kanin-huset"...
Tror facktiskt att jag har brutit ett revben(eller en spricka i alla fall)....Ajj!!!
Precis när vi fått iordning en liten mini quarterpipe på tomten... ;) :e
Nu skall jag gå o ta mig ett par värktabletter och gå o lägga mig o glo på TV ;)