webForumDet fria alternativet

wF-klan i CS

Datorspelur Datorspel

170 svar · 3 797 visningar · startad av Gein · sida 4 av 9

Frågan, av Gein

Så, här skapar jag nu en ny tråd som tar upp detta med en wF-klan i CS. Inte allt för seriöst utan mest för kul så tänkte några av oss som spelar på brimbas server starta en liten klan. Flera som vill haka på kanske? Hittills är vi iaf jag, P och Duva. Flera får gärna vara med! :) r) denna tråd kanske passar bättre i Online & Lan-träffar

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan juni 2002711 inlägg

vikka i wF clanen msn ??

Medlem sedan sep. 20005 700 inlägg

jwradhe skrev:

vikka i wF clanen msn ??

irc _helst_ annars icq för min del. Jag använder inte msn. Men den största kommunikationen ser jag gärna sköts genom forumet på vår eminenta hemsida :)

Medlem sedan maj 20021 141 inlägg

jag är alltid i #webforum @quakenet och oftast #webforum @ efnet.
msn använder jag aldrig.

Erik Juhlin skrev:

Har lagt upp en site med vårt webbpubliceringssystem. Ingen design än, men det kommer. :)
http://www.smartstep.se/ssp/clanwf/

Detta ser ju riktigt, riktigt najs ut. ;)

Medlem sedan aug. 20012 349 inlägg

Erik, hit me en user som har rättighet till min sida och annat som kan behövas... va nice att vi kan använda gamla hederliga ssp till detta. skall bli intressant att jobba med det själv som vanlig user och inte som übermasterdeveloper... :)

icq är vad som gäller, inget annat för min del. kan kanske drista mig till att installera mirc och komma in på någon kanal om det nu är VÄLDIGT nödvändigt :) blir ju lättare att masskommunicera då.

Medlem sedan maj 200010 687 inlägg

"Gamla hederliga" SSP funkar ganska långt och inte bara för clan-sidor utan även till större produktioner. :)

Ska fixa så att alla får rättighet till sin egna sida och kanske även till några andra. :)

Medlem sedan sep. 20011 722 inlägg

Men jag då! Vill vara med! När blir det någon övning?! Är tyvärr rätt upptagen på kvällarna just nu, jobbar.

Medlem sedan dec. 19996 522 inlägg

Lirade en stund igår, kommer nog in i kväll igen. Är med på spöa folk i wf. ;) Dock tycker jag att det är för mycket blajj på servern, när jag kom in igår så skrek folk. Kör bara MED KNIVEN nu etc konstant. Det är skojj ibland men hoppas inte det händer ofta

Var några jobbiga snubbar som höll på med det. Kan vara kul ibland, men inte kul när man kommer med kniven och andra skjuter ner en...

Så blir de griniga om man skjuter dem för de bara har kniv. De har de fean ingen rätt till.

En konstig sak, jag spelade 2 rundor igår, hade 13-7 och 4-1 sen slutade jag, i stattsen hade jag bara 6 kills ?

Medlem sedan mars 20002 520 inlägg

erka - de du döda när ogc var påslaget räknas inte :e

ogc?

Erik Juhlin skrev:

ogc?

Fusk. Wallhack, Aimbot m.m.

McD, schhhhhhhhh ;)

Gosa Vs FuckinA på en servern snart nära dig :bire

Maniac verkade ju lätt köra med wallhack när man kollade i First Person mode. Hade siktet inställt med AWP på personen genom väggen och när personen kom fram sköt han.

Medlem sedan feb. 20001 861 inlägg

wF.Violkillen!!!

Medlem sedan mars 20002 520 inlägg

mm boys roligt att det blev något av detta. Därför få ni nu en utmaning!

Clan g0sA länk i min signatur hoppa in och skriv tid så kör vi en pracc....

(inte för 20.30 vardagar, Många av oss har barn och familj, tack)

http://www.mcdz.net/default.asp?sida=artiklar&artikel=info&rID=327
Loss är när det står stilla? Gör det på cs.brimba.nu ibland.

1. Vet alla hur man recordar ett demo?
2. Om någon person är misstänkt, sätt dig i spectator mode eller kolla på honom när du är död, recorda. Ta wonid på killen.
3. Snacka med admins, skicka demo samt wonid så får de bestämma om det ska bannas.
4. Börja inte anklaga någon för fusk, fråga istället hur han kunde veta att du var där, etc etc.

Det är enda sättet att få fast fuskare. Eftersom de senaste fusken kommer igenom alla anticheatprogram.

1. Nej. :)

131 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.4bcf49fe
0 ms — hämta forumlista (cache)
0 ms — hämta statistik (cache)
128 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)