spelar inte längre CS... :e
Är jag ensam om att drömma att jag spelar CS eller är mitt inne i CS ibland?
Ganska sjukt känns det som... :)
34 svar · 768 visningar · startad av Erik Juhlin
Är jag ensam om att drömma att jag spelar CS eller är mitt inne i CS ibland?
Ganska sjukt känns det som... :)
spelar inte längre CS... :e
Jag gjorde det efter att ha testat alphan "host host host" Doom3 hos en kompis i några minuter.
Drömde om Doom alltså, och det var ingen härlig upplevelse.
spelar inte heller CS längre...
Jo det har väl hänt!
Har börjat spela Max Payne igen så nu drömmer jag om det... :)
nejdå, jag har drömt om det flera ggr på sistone, sjukt tycker jag med
Håller på och studerar drömmar i psykologin... Det kan ha att göra med att ni egentligen vill vara en terrorist, än den ni är! Ni flyr verkligheten!
Det är allvarliga saker och ska tas med största aktsamhet! När ni drömmer om detta så ska ni försöka ändra drömmen eller spola tillbaka den (finns en i vår psykologigrupp som kan det). Det tycker han hjälper.
Ni skulle inte kunna berätta mer om drömmen? Vilken bana? Vapen? Hur är handligen osv?
jag har faktiskt drömt om ett flertal spel, beroende på hur aktuella de har varit men P, om du undrar så är det enda jag kommer på nu att jag sköt "headshot" på alla och toppade listan (vilket inte händer alltför ofta, men det hade hänt ungefär så när jag spela på riktigt dagen innan).....
Drömde en del C&C när det ockuperade större delen av mitt liv (nån gång i mitten av nittiotalet). Märkligt nog har jag inte drömt om Half-Life särskilt mycket, trots intensivt spelande. Brukar försöka klara det minst två gånger om året, helst hela serien (Half-Life, Opposing Force, Blue Shift).
Klart att man påverkas av det man spelar, när jag spelade mycket CS så drömde jag ibland på natten att man sprang omkring.
Samma när jag spelade mycket Civ, man lade upp strategier i drömmarna, och hade man tur så kom man ihåg det man drömt och kunde förverkliga det man drömt. ;)
Det handlar naturligtvis inte om att man vill vara en terrorist eller världsledare, det handlar om människans sätt att ta itu med situationer i verkliga livet och fösöka lösa dom när man sover. Ganska smart kropp man har. ;)
Doom 3 demot var ju inget upplivande tyvärr ;) Det var väl snyggt och så men tyvärr alldeles för alpha över det. Synd om Id software att där var läcka måste jag säga.
Drömma om spel? Det har hänt mer än en gång =)
Det händer hehe!! :e
När jag hade min senaste feberdröm drömde jag hela natten (kändes det som) om Aztek, det var så jobbigt för i drömmen förstod jag inte vad jag skulle göra, alla skrek och hade sig för de ville vara med och spela. Men jag visste inte hur man satte i kugghjulet, (i drömmen var det kugghjul, ingen bomb) så alla fick sitta och vänta i timmar medans jag letade. Fruktansvärt jobbigt och när jag vaknade hatade jag allt som hade med cs att ögra.
vafan, ett kugghjul!? HAHAHA
I natt drömde att jag befann mig i en blandning av CS, Battlefield och Band Of Brothers.
Gick runt med en Steyr och sköt tyskar som sprang runt som korkade Battlefield botar...
Ni måste vara knäppa hela högen! §e
jag har ofta drömt om att jag befunnit mig mitt i en csmatch, det är lite jobbigt faktiskt.
I mina drömmar är jag inte rädd för att dö eller så. Det är som vilken annan CS-match som helst. Försöker få så många frags som möjligt... :)
Erik Juhlin skrev:
I mina drömmar är jag inte rädd för att dö eller så. Det är som vilken annan CS-match som helst. Försöker få så många frags som möjligt... :)
Du e fragkåt! :e