MrBlonde Är lik Crusty, the Clown i Simpson!
gruppfoto
60 svar · 1 899 visningar · startad av wooster · sida 3 av 4
Trådstarten, av wooster
När kommer wF's gruppfoto ut??
Läs hela trådstarten →En sak är säker, jag är fan inte lik mig på det där kortet
Och jag har sett SPiN-kort! Han är jättesöt.
Men hur kan du säga att lillgrabben är läskig? Han är ju också jättego, precis som du!
Då har du inte sett de kort jag har sett på han!
Jag får uppdatering i morgon dock. Kanske ändrar mig då.
Kim> Fråga hypatia snällt om hon vill skicka in kortet på mig till wF-fotot. ( Om man fortfarande kan läggas till? )
Det är mitt pass jag scannade in, så det är inte så bra bild + att det är ett par år gammalt. Jag tror inte jag har kvar det på datorn här, så hypatia får bli vårat medium.
SirPeter måste ha en tvilling, för jag känner igen honom jag också!
Erkänn nu SirPeter!
FYI:
Jag har sett kort på @nders, och han är jätteläskig! Jag drömmer fortfarande mardrömmar... Så se till att akta er för snabel-kort!
Uuuh!
Bäst att aldrig röra sig i trakterna av stockholm igen för @nders verkade vara väldigt läskig!
/Mika3l
Ursprungligen av Mika3l
Erkänn nu SirPeter!
Nix, jag har en bror men vi är inte tvillingar, vi är inte ens lika varandra.
Mika3l> Det är inte @nders utseende i sig som är läskigt, det handlar mer om annat!
SirPeter> Är du säker? Din mamma kan inte ha lurat dig, eller nåt? Du har väl sett Twins med Arnold?
SPiN>>
Jag är säker.
Mika3l> Det är inte @nders utseende i sig som är läskigt, det handlar mer om annat!
SirPeter: Jag har fortfarande svårt att tro dig, är du säker på att din mamma inte fick två barn varav det ena glömdes bort på BB?
/Mika3l
Du är ju med goldy, sjunde raden sexa från vänster.
Skulle det vara roligt eller?
Hur blev det med mitt foto?
Jag mailade ju till
filip.wiberg@home.se
Min e-post har inte funkat på ett tag vilket gjort att jag fick 80 nya mail igår. Så fort jag kommer fram till ditt så kommer jag lägga till ditt foto.
r/ Fixat...
http://www.sd-studios.com/wiberg/wf
http://www.sd-studios.com/wiberg/misc/webforum.jpg
Vad hände med gruppfotot
Kanske det är dags för en för en ny porträttinsamling
Jag gör gärna en ny!
Lysande
Jag jobbar inte åt SD-Studios längre och därför funkar inte länken. Gruppfotot har jag nog slarvat bort så det kanske är dags för ett nytt...
jag vill vara med!!! kan jag det?