Herregud!
Nu har det hänt en hel del sen jag var aktiv på wF, men detta tar priset. Klockan är bara barnet och det är onsdag.
Trots alla goda förutsättningar så har det inte postats ett inlägg i café:t på drygt en timme.
Har folk börjat gå och lägga sig, eller har festen flyttat?!
Vad har jag egentligen missat? :q
ot[
kan bjuda på en liten lägesrapport så slipper jag göra de sen.. :)
jag har vart inaktiv i snart ettochetthalvt år (https://www.skrivihop.nu), detta huvudsakligen på grund av lumpen, men också andra oförklarliga anledningar. :q
hittade en tråd som var några månader gammal där folk frågade vart jag tagit vägen... tada?! :)
nyss fyllda 20 år, säljer mobiltelefoner till vardags och bor med mor i sthlm.
(hah, fick även med min kontaktannons rad där! :e)
]ot
Det behövs inte hypatia.
Ett lämpligt straff för nakoz då han inte anmält sin frånvaro bör vara att ta ha hand om nattskiftet på onsdagar, ojämna veckor.
Det behövs inte hypatia.
Ett lämpligt straff för nakoz då han inte anmält sin frånvaro bör vara att ta ha hand om nattskiftet på onsdagar, ojämna veckor.
OJ! 3-års dag! snacka om tajmad comeback... känner mig som mario lemiux som precis besegrat cancern... (fel forum :e)
jag låter bli att citera, därav kan det här bli rätt rörigt.. :)
onsdagskvällarna är mina... å de andra kvällarna också.. :)
hårt straff, men jag är en stor pojke nu, jag kan ta det..
hej snabel-nders!
det kommer bli ändring på aktivitetsfronten från och med nu iallafall.. ska försöka bidra med... ja vafan, bidra ska jag iallafall - så länge det inte har med bruna vadderade kuvert att göra (okej, jag kunde inte hålla mig :))
kram på er!
254 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2