Vi kan säga så att alla ska koncentrera sig på att vara online hela tiden fram till jul så kanske vi slår rekordet? ;) :p
Nu ryker online rekordet - om ni vill!
30 svar · 1 098 visningar · startad av crisse6 · sida 2 av 2
Frågan, av crisse6
Hey! Vad sags om att sla online rekordet? Mer an 93 klarar vi killar med over 4000 medlemmar?! Om jag kan tajma 17.00 eran tid sa kan ni! :e Sa forsok att vara online sa manga som mojligt imorgon runt kl 17 imorgon (torsdag) okey? Ses imorgon! :h
Läs frågan i sin helhet →Haller med Axel! :e
Na, men nu forsok imorgon (fredag), samma tid ok??????? Kom igen nu, skulle vara kul om vi lyckades!!!!!!!
Hmmmm... Jag tror nog att jag skall ge er lite mer att bita i...
Sådärja, slå rekordet nu, MUAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHA §e §e
Bevis:
Fattar inte syftet med detta...
Redigerat med anledning av webForums regler §3.
Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med Tengblad alternativt forumledare@webforum.nu.
Tengblad
Moderator, webForum
Rinaldo skrev:
MAKTMISSBRUK!!!!
//SgtPepper mena jag förstås
Vaddå maktmissbruk?
Om du tror att jag har tillgång till databasen och kan ändra värdet så tror du fel.
Det var faktiskt 137 äkta besökare. Dock så var 100 av dessa besökare Javatrådar på min dator som under någon minut besökte wF och kikade runt lite :e.
Inte maktmissbruk men FUSK §jr
dahlgren skrev:
Inte maktmissbruk men FUSK §jr
Exakt! dahlgren har fattat :e
Man kan även se det som ett lasttest av wF-servern. När mina trådar bombarderade servern med requests så gick det liiiiite segt... Men som tur är så är det ju inte så ofta det kommer flera hundra anrop i princip samtidigt :).
Fusk ar inte tillatet! :l
Men bra jobbat :birp
Vad sags om att forsoka fa ett riktigt online rekord, under hela denna dag, stanna online sa kommer det kanske ske... :)
Go wF, Go wF!
sgtpepper skrev:
Det var faktiskt 137 äkta besökare. Dock så var 100 av dessa besökare Javatrådar på min dator som under någon minut besökte wF och kikade runt lite :e.
JAVAMISSBRUK!!!