lol :e
Nu är den funnen!
Håll pekaren över texten Besökare på förstasidan och den uppenbarar sig!
38 svar · 1 781 visningar · startad av Rikard
Nu är den funnen!
Håll pekaren över texten Besökare på förstasidan och den uppenbarar sig!
lol :e
Du måste se i syne Rikard, det är en bab(b)elfisk, och den blev funnen för länge sedan: :P
Bevis:
http://www.webforum.nu/showthread.php?s=&postid=427860#post427860
Mycket märklig tråd ...
Det är en sill. Möjligen en babbelsill, men en sill är det likförbaskat.
Precis!
Det ser ju vem som helst att det inte är en sill, ni som var nära att mörda babbelfisken borde ju veta det. :p
Det är likt en sill iaf tycker jag. ><((((º> *blubb*
*trams*
Instämmer
Jörgen HP, du har inte varit med tillräckligt länge ser jag. Babbelfisken ser ut så här: 
Rikard skrev:
Jörgen HP, du har inte varit med tillräckligt länge ser jag. Babbelfisken ser ut så här:
Bäste Rikard du har fått allt om bakfoten igen, jag ser inte ut så där, det är ju den berömda Babelfisken jag ser ut så här och inget annat 
hahaha, jag älskar dig babbelfisken!
LOL
Babbelfisken skrev:
Rikard skrev:
Bäste Rikard du har fått allt om bakfoten igen, jag ser inte ut så där, det är ju den berömda Babelfisken jag ser ut så här och inget annat
Inte du heller tydligen. §e
Äntligen klarhet!!! Tack alla!!
När jag adopterade den sill som @nders lånade & sedmera mördade fick jag veta att Min Sill hade en tvillingbror som kom bort sig på nått mysko sätt... Min Sill var nästan säker på att brodern blev sillnappad, men jag slog bort den teorin ganska snabbt då min Sill hade en tendens att bända på sanningen efter alla år som narkoman..
Nu vet jag att min älskade Sill talade sanning & att den elake KJELL har sillnappat tvillingbodern!!
Jag KRÄVER att Kjell släpper sillen & låter mig ta hand om den!
Så det är därför du har slutat dricka sprit Bire? För att få vårdnaden om sillens tvillingbror. :)
SirPeter skrev:
Så det är därför du har slutat dricka sprit Bire? För att få vårdnaden om sillens tvillingbror. :)
Nej, det gjorde jag ju innan jag visse om att det fanns en tvillingsill...
/me tror att Bire har ett sjätte sinne ibland. ;)