Efter tolv timmars rödkortsavstängning är jag tillbaka i matchen. Men det är lite lime i den...
Konsten att INTE hålla sig till ämnet
268 svar · 5 292 visningar · startad av Web-Tor · sida 8 av 14
Frågan, av Web-Tor
Välkommen till SM i "Konsten att INTE hålla sig till ämnet"! Reglerna är mycket enkla: • Jag börjar med att skriva nåt mer eller mindre intressant. • Den som skriver efter mig i tråden får INTE hålla sig till ämnet utan måste skriva om nåt helt annat. • Även övriga skribenter måste se till att inte återkomma till någon av de ämnen som var uppe i tråden. OK? Då sätter vi igång! \- - - - - - - -
Läs frågan i sin helhet →Solvindochvatten,högabergochdjupahav.
Kanske det, men smurfar är i regel blåfärgade och korta!
-NEEEJ, han tar mig!!!
-AKTE ER!!!
hOOOUMMMM, hooouuum, enterna och Lavskägge är här! :D
spring runt den 4 gubben och kasta blåbär på han
Redan de gamla geekerna har sagt att.
Nej gör ont att slå knytnäven allt man kan in i en vägg...(testade)
Ja det gör det absolut inte! Jag yrkar på en förlängd ejakulationstid!
Den som har skrivit flest inlägg på webForum är inte jag.
hummpfh måste flytta en tavla på väggen... men vilka hål det blir, funderar vidare....
Är det för tidigt för en öl nu? :birp
En sak jag alltid undrat är...
Hur har @nders fått över 10000 inlägg?? Jag har ju bara 234 (just nu)! Fuskar han tro?? Det tror jag! :q :q
r/ synd att jag inte hade 1000inlägg till. Då hade jag haft 1234, vilket hade varit lite roligt faktiskt! :OO
det är konstigt hur mycket klockan blir när man itne vill att den ska gå sakta.
När sa nån "Friskt kopplat är hälften brunnet"?
1. Före 286:orna
x. Har redan sagts av SirPeter
2. Brinner fortfarande.
deoderanter som luktar gott luktar i huvudak inte särskillt illa........har jag hört :OO
On line med verkligheten:
Web-Toreadoren vinkar med en röd fråga framför tjurskallen som frustar tillbaka, han gör snabbt en parad på sidan och alla besökarna musklickar uppskattande.
:e
Om man inte bär strumpor tar foten upp den smuts som man annars måste avlägsna i en tvättmaskin vilket innebär att om man går utan strumpor behöver man tvätta mindre, fast ändå lika ofta.. Detta tycker jag är märkligt.