för att återgå till THA TOPIC! "visst är det lite trist väder" :e
Konsten att INTE hålla sig till ämnet
268 svar · 5 296 visningar · startad av Web-Tor · sida 3 av 14
Frågan, av Web-Tor
Välkommen till SM i "Konsten att INTE hålla sig till ämnet"! Reglerna är mycket enkla: • Jag börjar med att skriva nåt mer eller mindre intressant. • Den som skriver efter mig i tråden får INTE hålla sig till ämnet utan måste skriva om nåt helt annat. • Även övriga skribenter måste se till att inte återkomma till någon av de ämnen som var uppe i tråden. OK? Då sätter vi igång! \- - - - - - - -
Läs frågan i sin helhet →Väntar med spänning på teckningslistan för wF-tröjor, undrar vad priset kan bli.
Varför har Birte en kaststjärna i magen och varför balanserar Dylan på balken medan Mitch snibblar framför pläden?
För att anknyta till Okkidos fråga så håller jag på och mekar med min g:a volvo. Ingen soppa fram fast all funkar?
Varför är modem så slöa och varför kan inte min pappa skicka iväg en beställning för ADSL?! :q :p :l
Viking är en jävel! §e ;)
Mika3l säljer Gandalf på gatorna i Torsby! :p
Mika3l, är det din, min eller Okkidos jävel?
Angående den här spindeln då. Jo, det var så att jag hade tänkt att döda den, men den kröp in under F9 på tangentbordet. Eftersom jag har Mac används inte funktionstangenterna så värst mycket, därför har jag kopplat dem till att öppna program, så när jag försökte döda spindeln genom att trycka ner tangenten öppnade datorn bara Flash och spindeln blev ändå inte ett dugg tilltryckt. Sen vet jag inte riktigt var den tog vägen.. ;)
Viking "sov över" hos spännarumpan... :p §jr ;)
Är en balk ibland en gilf och ibland en pläd?
Viking skrev:
Är en balk ibland en gilf och ibland en pläd?
En balk är självklart en färgbalk för att kalibrera en inkommande videosignal med, det är ju inte tal om annat!
Come crawling faster, obey your master.
Your life burns faster, obey your master! Master!
Master of puppets I'm pulling your strings.........................
Snabbare.....hårdare.....motordrivet fordon!! Yeah!
r/ På engelska blir det: Faster, harder, scooter. Om någon undrar! :)
Varför finns det lås på dörrar till ställen som har öppet dygnet runt? :q
När jag tittar upp i skyn idag
Jag kan se att du tittar ner på mej
Det ger mej ett leende på läpparna igen
Satellit
Exakt vilka typer av spel kan man göra ett parti av, och varför?
Schackparti, hockeyparti, fotbollsparti, regeringsparti :q
Hur många bultar finns det i ölandsbron?