Vad jag vet är Axel på g till Ollebollen nu.
Konsten att INTE hålla sig till ämnet
268 svar · 5 296 visningar · startad av Web-Tor · sida 2 av 14
Frågan, av Web-Tor
Välkommen till SM i "Konsten att INTE hålla sig till ämnet"! Reglerna är mycket enkla: • Jag börjar med att skriva nåt mer eller mindre intressant. • Den som skriver efter mig i tråden får INTE hålla sig till ämnet utan måste skriva om nåt helt annat. • Även övriga skribenter måste se till att inte återkomma till någon av de ämnen som var uppe i tråden. OK? Då sätter vi igång! \- - - - - - - -
Läs frågan i sin helhet →Om man istället tar en taxi, får man extra bröd då också? :q
Har nån annan märkt att wF har ändrat sina knappar? Start och kontrollpanelen.
Tipsar om att disklådor, inte tål blixtar....
Lunarstorm suger! lr hur?
Shit! Jag vill ju åka till Barcelona. Någon som vill följa med?
Hoppsan, här kom en ny bärbar dator minsann. 1,8Ghz med 512MB i RAM och en 60GB disk.
Givetvis både med brännare och DVD. ;)
jag tipsar om en låt!
P.O.D. - Satellite :e
Blandar man gammal möglig målarfärg med lacknafta samt tillsätter lite svett, så får man någonting väldigt illaluktande! Visste ni det? :q
Appropå det så hittade jag på nätet igår, en campingplats på Öland där det finns en badplats för hundar. Jättebra ju!
Visste ni att en mängd ekonomiska faktorer verkställer optimal längdreducering av disponibel foderkapacitet inom tidigare humanbeskuren grönfoderareal?
När vi ändå är inne på kor... hur många fötter har en ogrisig gris?
Visst, men nu är det ju så att det är mig det är mest synd om eftersom jag har både feber och halsont.
Hur många har exakt 100 inlägg nu? Mer är jag?
Hur många massa går det på en himla massa? :q
Blir nog ingen fotboll i alla fall... Regnet öser ner här och åskan mullrar lite långt där borta
Ja vill ha popcorn :o
Jag skrev "låt stå" på min post-it lapp
Tillbaka till topic. :e
Hur håller sydkoreanerna reda på vilka fotbollar som är målgörande bollar när de hela tiden kastar in nya?
Med risk för att gå lite off topic:
Någon som vet vilka det är som bor i the Land of Doubles?